محمدخانی: سوشا مقصر بود

ناصر محمدخانی درباره شکست پرسپولیس می‌گوید: تیم نفت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل هم بیشتر از ضدحمله استفاده می‌کرد و به گل می‌رسید. زردپوشان تهرانی دقیقاً در دیدار با پرسپولیس با همان روش همیشگی بازی کردند و با دفاع فشرده و روش اتلتیکومادریدی موفق شدند پرسپولیس را مقابل دیدگان هواداران شکست دهند.

مهاجم اسبق پرسپولیس افزود: دروازه‌بان پرسپولیس در هنگام ضدحمله و گل اول نفت، بی‌جهت از دروازه بیرون آمد و با این کار به نوعی موجبات گل اول حریف را فراهم آورد. پست من مهاجم بوده، به همین دلیل خوب می‌دانم وقتی گلری در موقع حمله از دروازه خارج می‌شود، کار را برای تیم مقابل راحت می‌کند.

محمدخانی تأکید کرد: پرسپولیس باید به نفت ضدتاکتیک می‌زد و اجازه می‌داد این تیم از لاک دفاعی خارج شده و جلو بیاید. بدون شک با اجرای چنین تاکتیکی، پرسپولیس می‌توانست به تیم نفت ضدتاکتیک زده و حداقل با یک تساوی به کارش پایان بدهد. با گرفتن یک امتیاز، پرسپولیس به جای سقوط تا رده سوم در صدر جدول قرار می‌گرفت.

محمدخانی ادامه داد: سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس بود اما با شکست مقابل نفت، قهرمانی پرسپولیس کمی به اما و اگر کشیده شد. پرسپولیس باید در وهله نخست، دفاعش را محکم کند که گل نخورد. بدون شک اگر پرسپولیس دفاعش را محکم نکند، در مقابل گسترش هم با مشکل مواجه خواهد شد.