جلالی: تکلیف آندو هنوز مشخص نشده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تا این لحظه نه تماسی با من گرفته شده و نه می دانم در جلسه هیات مدیره چه گذشته است.

مجید جلالی اظهار داشت: امروز تمرین خوبی را برگزار کردیم و با توجه به صحبت های اخیر و بحث تغییر و تحولات در باشگاه کمی فضای تیم از شادابی دور شده بود که بنده امروز سعی کردم این فضا را تغییر دهم و با بچه ها خوش و بش داشتیم و شادب تر از روز قبل تمرین کردیم تا افکاری که در این چند وقت در ذهن آنها بود دور شود.

وی در ادامه درباره جلسه هیات مدیره بیان داشت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و کسی هم با بنده تماسی نداشته است. من قبلا هم گفته ام که برای هیات مدیره باشگاه احترام خاصی قائلم و هر تصمیمی که آنها بگیرند می پذیرم. تا روزی هم که قرار به همکاری باشد کار می کنم و تا ثانیه آخر کارم را انجام می دهم.

جلالی درباره وضعیت میلاد میداوودی نیز گفت: متاسفانه حرف و حدیث های این روزها به روح این بازیکن لطمه زده است و امروز و دیروز با او صحبت کردم و امیدوارم هر چه سریعتر از این حالت خارج شود.

سرمربی سایپا درباره آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: هنوز نیم توان درباره آ«دو بصورت قطعی صحبت کرد. این بازیکن امروز هم بدون توپ کار کرد و کار با توپ را شروع نکرده است. بعید می دانم به بازی بعدی ما برسد اما تلاش می کند تا زودتر به میدان برگردد.