ابراهیمی: هیچ تیمی فعلا مرا نخواسته که بروم یا نروم!

محمد ابراهیمی، البته او نمی‌خواهد در این مورد فعلاً صحبت کند و هنوز برای فصل آینده شرایط مبهمی دارد.

وقتی در این زمینه با ابراهیمی صحبت می‌کنیم، او می‌گوید: من حدود یک ماه و نیم پیش صحبت‌هایی را با مسئولان گسترش فولاد انجام دادم ولی فعلاً چیزی مشخص نیست. باید مالک باشگاه به ایران برگردد تا برنامه‌ها مشخص شود. من هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام و هیچ تیمی هم با من تماس نگرفته است.

ابراهیمی در خصوص شکست تیمش مقابل سپاهان ادامه می‌دهد: این بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ سپاهان در نیمه اول عملکرد بهتری داشت اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما توانستیم بر حریف مسلط شویم. متأسفانه روی اشتباهات فردی گل خوردیم و بعد از زدن گل مساوی، باز هم اشتباه کردیم و در نهایت باختیم.

ابراهیمی در مورد تصمیم جنجالی داور مسابقه که برخورد توپ به دست خلعتبری را پنالتی نگرفت، تأکید می‌کند: در دقایق پایانی خلعتبری خیلی راحت توپ را با دست گرفت و داور هم خیلی راحت کرنر اعلام کرد و پنالتی نگرفت. کمک‌داورها و ناظر هم دیدند که پنالتی اتفاق افتاد ولی نمی‌دانم چرا داور با اینکه می‌خواست سوت بزند اما این کار را انجام نداد.

ابراهیمی در مورد اینکه کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، می‌گوید: هنوز چیزی قابل پیش‌بینی نیست. استقلال با تراکتورسازی بازی دارد و با توجه به انگیزه تبریزی‌ها برای کسب سهمیه آسیا، کار سختی در انتظار استقلال است. تیم ما برای رتبه خاصی نمی‌جنگد و از طرفی آخرین بازی پرسپولیس مقابل راه‌آهن یزدان است. چیزی قابل پیش‌بینی نیست و من فکر می‌کنم با این شرایط حساسی که وجود دارد، بازی استقلال و تراکتورسازی خیلی چیزها را مشخص می‌کند.