سیاوش بختیاری زاده درباره شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی قشنگی بود. جنگ دارا با ندار بود. خوشحالم که تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و ناراحت هستم که نتوانستیم برنده شویم. دیروز خیلی عصبی شدم چرا که جوان هایم می توانستند طوری بازی کنند تا ما با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

وی درباره کنار گذاشتن سه بازیکن تیمش به دلیل نمایش ضعیف مقابل فولاد خاطرنشان کرد: به حرمت خودشان و خانواده شان اسمی از آنها نمی برم اما حق تمرین کردن با ما را ندارند و تنبیه شان این است که از روی سکوها فوتبال بازی کردن را یاد بگیرند. هیچ کمک کاری هم از سمت آنها صورت نگرفت فقط این سه بازیکن خیلی ریلکس دیروز کار می کردند. آنها حداقل بای دبه خاطر تماشاگران و همچنین سیاوش بختیاری زاده تا آخرین لحظه می جنگیدند. 

سرمربی استقلال اهواز درباره رابطه خوب بازیکنان تیمش با او افزود: آنها باید من را دوست داشته باشند. در خواب هم نمی دیدند روزی در لیگ برتر بازی کنند. سیاوش بختیاری زاده سوخت تا بازیکنان بومی رشد پیدا کنند. البته امثال حمزه خذیراوی به من لطف دارند اما هرچه می گویم به خاطر خودشان است.

وی درباره مشکلات شدید مالی استقلال اهواز اذعان داشت: وقتی در روزنامه ها می بینم که چقدر از مشکلات مالی نفت صحبت می کنند دلم به درد می آید چرا که ما پیش از آنها و به مراتب بدتر از آنها اسیر مشکلات مالی هستیم. ما دیروز در رستوران دور هم جمع شدیم و به مصاف فولاد رفتیم. پیش از آن هم در مسجد خوابیده بودیم. خودم باید همه کارها را انجام دهم. هم بلیت بگیرم و هم زمین پیدا کنم. با این امکانات کار کردن بسیار مشکل است. 

سرمربی استقلال اهواز درباره شعار هواداران فولاد علیه اسکوچیچ تصریح کرد: بعد از پایان بازی اسکوچیچ گفت تا دقیقه 90 نفهمیده است که تیم ما با چه روشی بازی می کند. من از حرف او به خودم بالیدم که یک مربی خارجی متوجه نشده من با چه سیستمی بازی می کنم. از سوی مقابل فقط 3 دقیقه از بازی گذشت تا من متوجه شدم آنها چگونه بازی می کنند. باشگاه فولاد با مدیریت خوبی که دارد هزینه سنگینی را متحمل شده است و تصور می کنم فوتبال خوزستان اینقدر غنی است که بتوان به نیروهای داخلی اعتماد کرد. 

سیاوش بختیاری زاده در پایان درباره ادامه همکاری اش با این تیم برای فصل آتی و همچنین جدایی چند تن از جوان های تیمش گفت: به شخصه آرزویم این است که فصل آینده هم در کنار استقلال اهواز باشم. مدیریت محترم باشگاه هم در این باره با من صحبت کرده است اما همانطور که گفتم برای برگشتن به لیگ برتر به امکانات بسیار بهتری احتیاج داریم. بازیکنانی مثل طالب ریکانی، رضا بهمئی، حمزه خذیراوی و علی هلیچی کسانی هستند که بدون شک مشتریان لیگ برتری خواهند داشت اما با توجه به قراردادهای 3 و 5 ساله ای که با آنها بسته ایم و علاقه ای که به من و استقلال اهواز  دارند دوست دارند در صورت فراهم شدن بودجه در کنار تیم باقی بمانند.