یاغی های جدید استقلال و پرسپولیس را بشناسید

با اینکه حساسیت دربی تهران همچنان بر سر جای خودش باقی است و هواداران از چند ساعت پیش از شروع چنین مسابقه ای سکوهای ورزشگاه را پر می کنند اما دیگر بازیکنانی حضور ندارند که جرات حضور در تیم رقیب را داشته باشند. انتقال های اینچنینی تا یک دهه قبل مرسوم بود و بازیکنانی نظیر نیکبخت واحدی، مهدی هاشمی نسب، علی انصاریان و... نفراتی بودند که با حضورشان در تیم رقیب سروصدای زیادی را برپا کردند اما چند سالی است که دیگر چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

در ابتدای فصل جاری بود که مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از نبستن قرارداد با بازیکنان تیم رقیب صحبت کردند و به نوعی اعلام شد که در این باره توافقاتی صورت گرفته است. باید دید در پایان لیگ امسال مدیران سرخابی باز هم به توافق خود عمل می کنند یا هستند بازیکنانی که جرات بازی در تیم رقیب را داشته باشند.

شاید اگر بخواهیم گزینه هایی را برای چنین انتقال جنجالی معرفی کنیم، می توانیم نام پیام صادقیان را بیاوریم که از سال قبل و زمان مربیگری قلعه نویی بحث حضورش در استقلال وجود داشت، بحث حضورش در استقلال به وجود آمد. شاید هم اکنون هم بازیکنانی با خصوصیات اخلاقی او در تیم برانکو و مظلومی باشند که بخواهند خودشان را وارد چنین چالش حساسی کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؛ فکر می کنید کدام یک از بازیکنان فعلی استقلال و پرسپولیس پتانسیل انتقال به تیم رقیب را در سال جاری دارند؟