نصرتی: پرسپولیس ما را ببرد می‌تواند قهرمان شود

نصرتی که قبل از عید دچار مصدومیت شد درباره شرایطش گفت: خدا را شکر بهترم و تمرینات دوچرخه و الپیتکال انجام می‌دهم.

 

او در مورد مراسمی که قرار است برای رونمایی پیراهن تیم‌ملی برگزار شود ادامه می‌دهد: از کسانی که برای تیم‌ملی در راه صعود به جام‌جهانی گلزنی کرده‌اند مثل من، خداداد عزیزی، رضا قوچان‌نژاد و مربی‌هایمان یعنی غفور جهانی، برانکو، ذوالفقاری‌نسب و کی‌روش دعوت شده است.

 

این بازیکن در مورد بازی حساس تیمش با پرسپولیس نظرش را اینگونه بیان کرد: پرسپولیس استرس قهرمانی را دارد به همین دلیل کار برای ما هم سخت است. بازی را هم در یادگار امام گذاشتند که اگر نبود خیلی بهتر می‌شد چون ما به زمین خودمان عادت داریم ولی کار برای پرسپولیس از ما سخت‌تر است چون آنها مدعی قهرمانی هستند، باید ببینم خدا چه می‌خواهد و چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. در بازی رفت خود برانکو هم گفت که گسترش خیلی ما را تحت فشار گذاشت ولی پرسپولیس هم فوتبال را زیبا بازی می‌کند.

 

وقتی از وی سوال شد به نظرش پرسپولیس قهرمان می‌شود یا خیر پاسخ داد: من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس ما را ببرد می‌تواند قهرمان شود. من هم دوست دارم قهرمان لیگ امسال پرسپولیس باشد ولی اگر نتوانند ما را شکست دهند کارشان برای بازی آخر به اما و اگر می‌کشد.

 

نصرتی که خودش قبلا پیراهن تراکتورسازی را برتن می‌کرده در مورد موفقیت این تیم در آسیا افزود: جا دارد به این تیم تبریک بگویم زیرا در آسیا خیلی خوب کار کرده‌اند امیدوارم در حذفی هم موفق باشند تا الان نماینده شایسته ایران بودند امیدوارم از این به بعد هم باشند.