سیمئونه: ما اتفاقی انقدر خوب نیستیم!

دیه‌گو سیمئونه پس از شکست 2 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) مردانش در خانه بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان که در نهایت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی 2 - 2 رسیدند و به‌دلیل قانون گل‌زده در خانه حریف به فینال این رقابت‌ها صعود کردند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: بایرن مونیخ بهترین حریفی بوده که تا کنون خود من و تیمم مقابلش قرار گرفته‌ بودیم، به‌خصوص با بازی که در نیمه اول از خود ارائه دادند. عاشق این بازی بودم، چون تیم من هم خیلی خوب بازی کرد. ما به‌خوبی از عهده تحمل فشاری که بایرن بر ما آورد، برآمدیم و حتی موفق به گشودن دروازه این تیم شدیم که این خود کار خیلی دشواری بود. کاری که ما در مونیخ کردیم، باورنکردنی بود. حالا ما دو تیم از سه تیم برتر اروپا را شکست داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: به بازیکنانم و کاری که آنها در این بازی در زمین انجام دادند، افتخار می‌کنم. ما مقابل حریف فوق‌العاده قدرتمندی بازی کردیم و سعی کردیم با بازیکنانی که داشتیم و با تکیه بر خصوصیات و سبک‌ بازی‌ خودمان بازی کنیم. حالا این شانس را داریم که در فینال لیگ قهرمانان به قهرمانی برسیم و سعی می‌کنیم خودمان را برای این بازی آماده کنیم.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو در پایان خاطرنشان کرد: اینکه ما اینقدر خوب بازی می‌کنیم، اتفاقی نیست. ما به‌صورت تیمی پیشرفت کرده‌ایم. ما بازیکنان جوان زیادی در تیم داریم که به‌خوبی خود را با دیگر بازیکنان وفق داده‌اند. سبک بازی‌مان را دوست دارم و از حالا به فکر بازی فینال هستیم، جایی که می‌خواهیم به قهرمانی برسیم.