همان‌ روز مراسم معارفه آقای گل جهان به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزار و حتی مهدی تارتار نیز به عنوان دستیار علی دایی معرفی شد.

اما آنچه نمی‌دانید مربوط به قبل از جمعه 26 تیرماه 1394 است. آن روزی که مجید ابوالفتحی دوست مشترک علی دایی و عبدالرضا موسوی به حامی مالی صبا می‌گوید قادر است علی دایی را با قرارداد یک میلیارد تومانی به تیم قمی بیاورد.

موسوی هم با این ذهنیت از ابوالفتحی می‌خواهد این کار انجام شود.

موسوی که مالک هواپیمایی زاگرس است و مجموعه‌های توریستی در جزیره کیش از جمله هتل داریوش، مجموعه دلفین‌ها و ... را در اختیار دارد، به خاطر رفاقت و دوستی با استاندار قم، وارد کارزار فوتبال شده تا به صبا کمک کند. او با این شرط به این مقوله ورود می‌کند که حدود 5 میلیارد تومان هزینه کند و بر همین اساس راضی می‌شود یک میلیارد تومان هم به علی دایی پرداخت کند. البته به خاطر داشته باشید عبدالرضا موسوی پیش‌تر کمک‌هایی هم به باشگاه استقلال کرده بود.

باری، همان‌طور که اشاره رفت عبدالرضا موسوی به مجید ابوالفتحی مأموریت می‌دهد تا با علی دایی مذاکره کند.

طرفین با حضور بهمن دهقان که دوست مشترک ابوالفتحی و دایی و نماینده تام‌الاختیار شهریار است، دور یک میز نشسته و در نهایت بر سر مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان به توافق می‌رسند. قرار هم می‌شود یک میلیارد تومان از این مبلغ همان هفته‌های اول پرداخت شود که البته می‌شود!

در واقع عبدالرضا موسوی هم تصور می‌کند قرارداد علی دایی همان یک میلیارد تومان است. از قضا در سازمان لیگ هم همین مبلغ به ثبت رسیده اما اصل قرارداد یک میلیارد و 800 میلیون تومان است.

همه چیز هم خوب پیش می‌رفت تا اینکه هزینه‌ها از 5 میلیارد تومان بالاتر رفت و ظاهراً برخی دوستان مشترک هم آتش‌بیار معرکه شدند که رابطه موسوی حامی مالی صبا با علی دایی و برخی شاگردانش خراب شود.

مصاحبه امیرحسین صادقی درباره اتاق‌های 4 نفره بازیکنان صبا در اردوی کیش و پذیرایی ویژه از تراکتوری‌ها در هتل اسپانسر باشگاه صبای قم هم مزید بر علت شد و حالا در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر اختلافات به اوج رسیده است.

عبدالرضا موسوی هم به تازگی مصاحبه تندی انجام داد و برخی بازیکنان صبا را متهم به قلیان کشیدن کرد.

او حتی علیه علی دایی هم حرف‌هایی زد و مدعی شد بازیکنان صبای قم بدون اجازه سرمربی مشهدی خود مصاحبه نمی‌کنند و همه چیز هماهنگ شده است.

در چنین شرایطی خبر می‌رسد که جدایی علی دایی از صبای قم قطعی است.

آقای گل جهان بعد از بازی با استقلال تهران برای همیشه از صبا جدا شده و حرف‌های داغ‌تری هم خواهد زد.

گفته می‌شود مقصد بعدی علی دایی هم مشخص شده است. برخی از مدیران ارشد سایپا - نه مدیران باشگاه - اخیراً تماس‌هایی با 

علی دایی برقرار کرده و از او دعوت کرده‌اند فصل آینده به این باشگاه ملحق شود. گویا علی دایی بدش نمی‌آید به دلیل گرفتاری شغلی باز هم در تیمی تهرانی مشغول به کار شود، آن هم در باشگاهی که خاطرات خوبی با آن دارد و در اولین فصل مربی‌گری‌اش با این تیم قهرمان لیگ برتر شده است. 

ناگفته نماند علی دایی در صورت رفتن به سایپا چند بازیکن صبا را نیز با خود به این تیم خواهد برد.