رجبی: از جلالی قبلا رخصت گرفته بودم

سعید رجبی در خصوص حضورش به عنوان سرمربی در دو هفته پایانی لیگ برتر در تیم فوتبال سایپا، اظهار داشت: من دوست نداشتم به این شکل سرمربی سایپا شوم چرا که از اتفاقاتی که برای جلالی افتاد ناراحتم اما با توجه به اینکه پیشکسوت باشگاه هستم از من انتظار می‌رود، مسئولان باشگاه از من خواستند که در دو بازی آینده سرمربی سایپا باشم و من هم بر حسب وظیفه پذیرفتم.

وی در مورد سوابقش در باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: من 22-21 سالی است در این تیم فعالیت دارم. 9 سال به عنوان بازیکن و کاپیتان در این تیم فعالیت کردم و در سه دوره هم مربی بودم و به فیرات، صالح و تقوی کمک کردم. در یک مقطع هم پس از ذوالفقارنسب سرمربی تیم شدم.

سرمربی سایپا در مورد برکناری جلالی یادآور شد: من جا دارد که از زحمات مجید جلالی تشکر کنم. او تلاش زیادی برای تیم کرد. البته من پیش از او از وی رخصت گرفته بودم. امیدوارم که در دو بازی آینده هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

رجبی در مورد اینکه نه سایپا جایگاهش مهم است و نه حریفان این تیم، تأکید کرد: ما در این هفته با استقلال اهواز بازی داریم که بازیکنانش انگیزه زیادی دارند. تاکنون تیمی را ندیده‌ام که سقوطش مسجل شده باشد اما بازیکنانش با انگیزه در میدان ظاهر شوند. به هر حال ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در پایان فصل بهترین رتبه را کسب کنیم. اگر حریفان ما نتیجه نگیرند و ما بتوانیم پیروز شویم تا رتبه هفتم می‌توانیم صعود کنیم.