فرهاد مجیدی تاوان پس داد

ورود فرهاد مجیدی به ماجرای حل بحران عمران زاده آن هم در حالی که استقلال مگویان - مدافع وسط - خود را در اختیار نداشت نشان داد استقلال بزرگتر ندارد و یکی مثل فرهاد مجیدی در این تیم نیاز است.

فرهاد مجیدی که این فصل پشت استقلال بوده و حمایت خوبی از این تیم انجام داده، چند روز پیش حنیف عمران زاده را هم به استقلال برگرداند تا این تیم مقابل تیم امیر قلعه نویی فقر دفاع وسط نداشته باشد.

حرکت فرهاد مجیدی را باید تقدیر کرد اما واقعیت این است که استقلال خودش باید چنین بزرگتری را در مجموعه خود داشته باشد نه اینکه پیشکسوتی از بیرون مشکلاتش را حل کند.

در واقع پرسش اینجاست که اگر فرهاد مجیدی در ایران نبود، یا به این ماجرا ورود نمی کرد، در آن صورت چه کسی موضوع حنیف عمران زاده را حل می‌کرد؟ آیا استقلال تنها با حاج محمدی به مصاف تراکتورسازی در مهمترین دیدار فصل خود می‌رفت؟

گفتگوی تلفنی مجیدی با عمران زاده حنیف را نرم کرد و به تمرین برگرداند، اما حرف اینجاست که پس از منصور پورحیدری همچنان این تیم بزرگتری که بزرگتری کند ندارد. نصرالله عبداللهی هم با وجود آنکه سعی دارد این خلا را برطرف کند اما هنوز موفق نشده خودش را به تیم تحمیل کند.

حرف اصلی البته این است که حتی با وجود مقصر بودن عمران زاده باید او جریمه مالی می‌شد نه اینکه باشگاه خودش را از وجود یک مدافع آنهم در این مقطع از فصل و در حساس‌ترین روزهای فوتبال محروم کند.

در واقع باشگاه در مورد حنیف اشتباه کرد و فرهاد جور تصمیم غلط باشگاه را کشید در حالی که بزرگ ترها نباید اجازه چنین اتفاقاتی را می دادند که کار به اینجا برسد.