استقلال آنقدر بزرگ است که این افراد کوچکش راهی به آن ندارند

فرزاد حاتمی  در مورد خبر درگیری او در اردوی تراکتورسازی با مدیر برنامه‌های سابقش،‌ عنوان کرد: 4 سال قبل مرتکب اشتباهی شدم و این فرد را به عنوان مدیر برنامه‌هایم انتخاب کردم اما این مسئله دو هفته بیشتر  طول نکشید که کار به شکایت کشید و همان موقع موضوع را حل و فصل کردم. از لحاظ شخصیتی این فرد مورد قبولم نبود و همین حالا 10 پرونده باز در کمیته انضباطی دارد. علت اصلی درگیری ما این بود که او چرا باید در اردوی تراکتورسازی حاضر می‌شد و تمرکز بازیکنان‌مان را بهم می‌زد.

وی افزود: مطمئناً باشگاه استقلال اجازه نمی‌دهد این افراد دور و اطرافش حاضر شوند. چرا که استقلال  آنقدر بزرگ است که افراد کوچک نتوانند به آن نزدیک شوند. بدون شک این فرد از طرف استقلال نبوده و هیچ ارتباطی هم با آنها ندارد چرا که افراد کوچک نمی‌توانند به استقلال و تراکتورسازی نزدیک شوند. با توجه به اینکه ما اردوی دیگری در تهران نداریم او فرصت را غنیمت شمرده و برای اهداف شخصی‌اش به محل اردوی ما آمد. بدون اینکه توجهی به این مسئله کند که ما بازی حساسی پیش‌رو داریم. به همین خاطر من به حضور او اعتراض کردم و اعتقاد داشتم نباید به اردوی ما می‌آمد.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا بین او و این فرد درگیری فیزیکی رخ داده، تصریح کرد: نه، آن طور که مسئله مطرح شد درگیری فیزیکی صورت نگرفت. اتفاقی افتاد که این فرد دیگر یادش می‌ماند در مواقعی که تیم‌ها بازی حساسی دارند تمرکز بازیکنان را به هم نزند. نکته جالب توجه این بود که این فرد با هیچ کدام از بازیکنان تیم ما قرارداد ندارد تا خودمان را حداقل توجیه کنیم که او برای بالا بردن روحیه بازیکنش به اردو آمده است. خیلی از سایت‌ها نوشته‌اند که این فرد از طرف استقلال بوده ولی این موضوع صحت ندارد و او ارتباطی به باشگاه استقلال ندارد.

حاتمی در مورد وضعیت تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خدا را شکر وضعیت بازیکنان خوب است و همه آماده هستیم. تیم ما از لحاظ بدنی مشکلی ندارد و با آمادگی بالای روحی و روانی فردا به میدان می‌رویم.

وی در مورد انتقاداتی که از تراکتورسازی به خاطر استفاده از بازیکنان ذخیره خود در دیدار مقابل الهلال می‌شود، اظهار داشت: در بازی با الهلال نیاز به کسب امتیاز نداشتیم از طرف دیگر بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین تیم ما تفاوتی وجود ندارد. تنها عامل باخت ما عدم هماهنگی بازیکنان جانشین با یکدیگر بود. هر فرد عاقلی در بازی مقابل الهلال به بازیکنان  استراحت می‌داد چرا که تیم ما خسته بود. فراموش نکنید ما بازی‌های حساسی را در پیش داریم و لیگ با حساسیت برایمان در جریان است.

وی تأکید کرد: مسابقه مقابل استقلال را بی‌جهت حساس کردند ما برای کسب سهمیه می‌جنگیم و آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند، در این بین نه به پرسپولیس فکر می‌کنیم و نه به استقلال خوزستان و استقلال تهران. فقط با نفت تهران کار داریم چرا که در صورت کوچکترین لغزش آنها جایمان را می‌گیرند. فردا برای پیروزی به میدان می‌رویم درست است که من در استقلال بازی کردم و با این تیم قهرمان لیگ شدم ولی همه می‌دانند که یک آذری هستم و اکنون عضو تراکتورسازی‌ام. در تیم‌های زیادی حضور داشتم که هیچ وقت هم از لحاظ فنی بد کار نکردم که کارمان به جدایی بکشد. وقتی لباس تیمی را به تن می‌کنم از جان و دل مایه می‌گذارم هر وقت هم از تیم جدا شدم پشت مسئولانش حرف بدی نزدم به همین خاطر وقتی از سپاهان و تراکتورسازی جدا شدم بار دیگر به آنها بازگشتم، دلیل این مسئله تلاشی است که انجام می‌دهم و هواداران می‌دانند که هیچ وقت کم نمی‌گذارم.

مهاجم تراکتورسازی در پایان گفت: هواداران تراکتورسازی و استقلال بدانند فردی که دیروز به اردوی ما آمد فقط اهداف شخصی خودش را دنبال می‌کرد و هیچ ارتباطی به بازی تراکتورسازی و استقلال نداشت.