نباید شلوار سوشا روی تیم پرسپولیس تاثیر بگذارد!

جعفر کاشانی در رابطه شرایط پرسپولیس پیش از دیدار حساس با گسترش فولاد اظهار داشت: «همه چیز خوب است و بازیکنان آماده دیدار مقابل گسترش فولاد هستند. امیدوارم دست پر از تبریز به تهران بازگردند و برای برپایی جشن قهرمانی در هفته پایانی آماده شوند. طاهری نیز برای روحیه دادن به تیم به تبریز رفته و همه مسائل را زیر نظر دارد.»

 

وی ادامه داد: «هواداران زیادی از تهران به تبریز رفتند تا به پرسپولیس کمک کنند. امیدوارم بازیکنان نیز شرایط را درک کنند و بعد از شکستی که مثل یک تلنگر بود، به پیروزی برسند. البته روند خوبی که پرسپولیس طی کرده، همه را امیدوار کرده و قطعا امروز شاهد بازی خوبی خواهیم بود.»

 

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در واکنش به سوژه شدن شلوار سوشا مکانی در شبکه های اجتماعی تصریح کرد: «نباید اجازه بدهیم چنین مسائل کوچکی به تیم ضربه بزند و بازیکنان را وارد حاشیه کند. شلوار یک بازیکن نباید اینقدر بزرگ جلوه داده شود که تیم را تحت تاثیر خود قرار دهد. البته ما قطعا تذکرات لازم را برای اصلاح کردن چنین مواردی می دهیم چون از ابتدای فصل نگاه ما تربیتی بوده است. مطمئن باشید برای فصل بعد شرایط را طوری پیش می بریم که دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.»

 

کاشانی در پایان درباره که حجت الاسلام علیپور از ورود کمیته صیانت به این ماجرا خبر داده، گفت: «آقای علیپور به عنوان یک فرد که در حوزه اخلاق مسئولیت دارد، حتی می تواند به مسائل مربوط به من را هم مورد بررسی قرار دهد. همانطور که گفتم ما تلاش می کنیم بازیکنان پرسپولیس درک کنند در چه باشگاه بزرگی هستند و می توانند برای جوانان این مملکت الگو باشند.»