بازیکن ویژه برانکو برای بازی با گسترش فولاد

برای اینکه نقش او به صورت واضح‌تر دیده شود، باید به دو نکته اشاره کنیم؛ اول اینکه شماره 10 پرسپولیسی‌ها هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم، آماده‌تر و جسورتر از قبل فوتبال بازی می‌کند.

اگر خاطرتان باشد، در اوایل فصل به این اندازه آمادگی ذهنی نداشت و بعضاً اشتباهات زیادی در بازی برای پرسپولیس داشت اما حالا پخته‌تر و کامل‌تر کار می‌کند و سمت راست پرسپولیسی‌ها را به نوعی بیمه کرده است. نقش او در برتری 4 بر 2 پرسپولیس در دربی 82 غیر قابل کتمان است و بدون شک فرشاد یکی از بهترین‌های آن بازی بود.

نکته دوم نیز به شرایط تجربی این بازیکن برمی‌گردد. فرشاد دو فصل خدمت سربازی خود را در تیم تراکتورسازی و در تبریز گذراند که تمام بازی‌های خانگی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام انجام می‌شد. از طرفی، این بازیکن اهل ارومیه و آذری‌زبان است و می‌تواند با توجه به شناخت کاملی که از ورزشگاه یادگار امام، تقابل با هواداران تبریزی و آشنایی با زبان ترکی دارد، راحت‌تر از سایر پرسپولیسی‌ها به میدان برود.

به همین خاطر برانکو حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است زیرا فرشاد به ابزار شناخت و تجربه از فوتبال تبریز مسلح است.