آشتی کنان علی دایی و کریمی برقرار نمی شود

در ماه‌ها و سال‌های اخیر اهالی فوتبال، سینما و ... قصد داشتند علی دایی و علی کریمی را که از دوران بازی در تیم ملی با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند را با یکدیگر آشتی دهند و حتی عده‌ای هم برای رفع کدورت بین این دو اسطوره فوتبال ایران مراسم و بازی دوستانه برگزار کنند که به دلایل مختلف و عدم حضور یکی از این دو نفر چنین اتفاقی نیفتاده است.

حالا در آستانه دیدار ماقبل پایانی لیگ دسته اول بین تیم‌های شهرداری اردبیل و خونه به خونه بابل که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند علی دایی برای روحیه دادن و حمایت از تیم شهرش شهرداری که اکنون با حضور در رده شانزدهم جدول لیگ یک جزء گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود قصد دارد این مسابقه را از نزدیک تماشا کرده تا انگیزه بازیکنان و تماشاگران اردبیلی را دو چندان کند.

با توجه به اینکه علی کریمی نیز مشاوره مالک باشگاه خونه به خونه بابل است و از زمان حضورش در این تیم در تمام مسابقات آن حضور پیدا کرده برخی رسانه‌ها پیش‌بینی کردند دایی و کریمی پس از مدت‌ها با یکدیگر برخورد خواهند داشت اما این اتفاق نخواهد افتاد چرا که دایی به اردبیل سفر نمی‌کند.

علی دایی تیمش روز جمعه هفته جاری دیدار حساسی در هفته سی‌اُم لیگ برتر مقابل استقلال تهران در قم خواهد داشت و به همین دلیل برای تمرکز روی این مسابقه و همچنین حضور مستمر در تمرینات تیمش قصد ندارد به اردبیل سفر کند و بازی شهرداری و خونه به خونه را تماشا کند؛ بنابر این رویارویی دایی و کریمی این بار نیز اتفاق نخواهد افتاد.