برانکو: مسی هم نمی تواند مثل ابراهیمی گل بزند!

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل گسترش تبریز در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم به بازیکنانم. واقعا برگشت دوباره به وضعیت فعلی بعد از باخت به نفت قابل تقدیر و افتخار است مخصوصا با شیوه بازی امروز که همه باهم شادی کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم امروز شخصیت برنده بودن را از خود نشان دادند و واقعا به طور مطلق استحقاق برد را داشتیم آن هم مقابل یک حریف بسیار خوب.

برانکو تاکید کرد: به روشی بازی کردیم که باب میل گسترش بود. آنچه من را خوشحال می‌کند اینکه در همه پست‌ها و موقعیت‌ها موفق عمل کردیم. طبیعی است که گسترش در موقعیت‌هایی فرصت نفس کشیدن داشت اما مهم‌ترین مساله این است که تماشاگران بازی زیبا و گل‌های قشنگی را دیدند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم به خاطرتوانی که در طول این فصل به کار بستند.قهرمانان واقعی ما همین بازیکنان هستند که در کنار همه مشکلاتی که داشتیم تا ثانیه‌های آخر برای قهرمانی جنگیدند. یکبار دیگر تشکر می‌کنم از بازیکنانم و تبریک ویژه به هوادارانمان که تا تبریز برای تشویق ما آمدند و فضای مناسبی برای برد ما تدارک دیدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد درگیری تماشاگران و تعویض نیمکت مربیان گفت: من مربی هستم و این مسایل به من ربطی ندارد. این مسایل را از ارگان های دیگر بپرسید. من چه جوابی به شما بدهم. من از هواداران پرسپولیس حمایت می‌کنم اینکه چرا کار به درگیری کشیده شد را نمی‌دانم.

وی افزود: فقط می‌دانم هواداران ما با فرهنگ برخورد کردند و تیم را تشویق کردند و هیچ‌کس را هم تحریک نکردند.این مسایل به من ربطی ندارد. از مسئولان بپرسید که چرا نیمکت ها عوض کرد.

برانکو در مورد گلزنی بازیکن گسترش‌فولاد خاطر نشان کرد: مسی گلی مثل ابراهیمی نزده بود. امید چه گل قشنگی زد، پس در مورد این مسایل از من بپرسید.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فکر می‌کردید با 4 گل پیروز شوید، گفت: مهم ترین مساله برای ما برد است و نتایج را پیش بینی نمی‌کنم و در بازی ما 6 گل زده شد. به خاطر تفاضل گل نه زیرا هنوز تجربه ذوب آهن در تبریز برای ما تازه است که 3 بر یک جلو بودند 4 بر 3 شکست خوردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیروزی تیمش و شرایط تیم گسترش گفت: گسترش هم حریف سرسختی برای ما بود، اما من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. امروز یا بهتر است بگویم ما در نیم فصل دوم بهتر بودیم و دلیل اینکه گسترش نتوانست خوب بازی کند ما بودیم. تمرکز ما بالا بود و کل تیم به خوبی بالانس شده بود. طبیعی است که گسترش تمام تلاشش را کرد و باید به این تیم افتخار کرد اما ما بهتر بودیم.

وی در مورد استقلال خوزستان بازی سختی مقابل ذوب آهن خواهد داشت و با نتیجه‌ای که راه‌آهن گرفته امیدوار به بقا در لیگ هست و مقابل ما تمام تلاشش را می‌کند که غافلگیرمان بکند و پرسپولیس هم یک تجربه تلخ مقابل راه‌آهن دارد و چند سال پیش هم مقابل این تیم قهرمانی را از دست داد.