کاظمی: خداوند شانس دوباره ای به سیاه جامگان داد

فرهاد کاظمی پس از شکست تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: خداوند شانس دوباره‌ای برای بازی آخر به ما داد و باید همه تلاش خودمان در بازی پایانی بگذاریم.

وی با اشاره به انتخابات فدراسیون افزود: برای اینگونه مسائل در فوتبال متأسف هستم، زمانی که مدیر توانمندی مانند اسلامیان در مجمع رأی نیاورد باید فاتحه این مجمع را خواند و جای ایشان در صدر مدیریت خالی است، من نمی‌توانم فوتبالی‌ها را مجبور به حضور کنم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد خاطرنشان کرد: امیدوارم ذوب‌آهن در مسابقات آسیایی موفق باشد و یکی از 2 تیم ایرانی قهرمان آسیا شوند تا مشکلات با عربستان از ذهن هواداران پاک شود.

کاظمی درباره این دیدار تصریح کرد: ما در این دیدار باید به قدرت خودمان تکیه می‌کردیم اما باید دانست ذوب‌آهن بازیکنان، مدیران و مربیان خوبی را در تیمش دارد و مستحق پیروزی در این دیدار بود.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا به باند اصفهانی‌ها در فدراسیون اعتقاد دارید، بیان کرد: من اگر بخواهم با کسی کار کنم به طور قطع از امین خودم و کسانی که سابقه همکاری دارم استفاده می‌کنم، پس طبیعی است که در فدراسیون نیز کسانی از یکدیگر شناخت دارند همکاری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره بی‌انضباطی بازیکن تیمش در جریان بازی گفت: بازیکنی که بی‌نظمی داشته باشد را اخراج می‌کنم و انضباط سرلوحه کار من است.

کاظمی در پاسخ به سئوالی درباره دلیل اصلی افت سپاهان اظهار داشت: من از دور چشم‌اندازی نسبت به سپاهان دارم که باید در همه تیم تغییر و تحول ایجاد شود، زمانی که من به سپاهان آمدم 16 بازیکن تغییر یافت، دنیای کنونی دنیای انگیزه است و باید تغییرات در این تیم رخ دهد.

وی افزود: سوال همیشگی من این است که چرا باید مربی با سکوها تغییر کند، سپاهان را سال گذشته خدا قهرمان کرد و سال گذشته فوتبال کمی خوابیده بود، امسال فوتبال بیدار و در جدول درگیری وجود دارد، تغییر سپاهان در گرو این است که سکو برای تیم تصمیم نگیرد و صحبت باید از درون و قلب باشگاه بیرون آید.