زاغی نژاد: شایعه تبانی؟! این را از شما می شنوم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از بازی هم اعلام کرده بودم تیم ما از نظر نفری شرایط مناسبی ندارد و پیش‌بینی یک بازی سخت را مقابل راه‌آهن کرده بودم. ما پس از بازگشت از عمان و دیدار مقابل الاتحاد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و شرایطی که در آنجا داشتیم از نظر وضعیت آب‌وهوایی و شرجی بودن دما فقط فرصت یک جلسه تمرین ریکاوری را بیشتر نداشتیم.

زاغی نژاد گفت: ما حدود هفت هشت بازیکن اصلی خود را در این بازی در اختیار نداشتیم و روز گذشته هم پادوانی، مدافع میانی خود را به‌دلیل مصدومیت از دست دادیم. متأسفانه بازیکنان من برای این دیدار انگیزه کافی نداشتند و شاید شرایطی که ما در جدول داشتیم باعث شده بود که بازیکنانم بی‌انگیزه باشند و نتوانند بازی خود را به نمایش بگذارند.

وی در واکنش به شایعاتی که پس از باخت مقابل راه‌آهن در فضای مجازی منتشر شده بود (اینکه سپاهانی‌ها تبانی کرده‌اند) اظهار داشت: به‌نظر من بچه‌های ما تمام تلاش خود را انجام دادند. باز هم می‌گویم ما شرایط سختی را برای این دیدار داشتیم. به‌خاطر فشار بازی‌ها در طول هفته گذشته بازیکنانم به من می‌گفتند که به ما استراحت بده، ولی علی‌رغم این موضوع با نداشتن بازیکنان اصلی خود مثل پادوانی، حبیب گردانی و چند بازیکن دیگر از آنها استفاده کردم. ما چند بازیکن مصدوم هم داشتیم که با زور آمپول آنها را برای این دیدار رساندیم.

وی ادامه داد: به‌نظر من این شایعات بی‌اساس است و من آنها را از شما می‌شنوم. بازیکنان من تمام تلاش خود را کردند. شاید بی‌انگیزه بودن باعث شکست ما شد. ما رعایت بازی جوانمردانه را در دستور کار داشتیم. فشار بازی‌ها، مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها در این دیدار خیلی تأثیرگذار بود و ما از لحاظ شرایط جسمانی در وضعیت خوبی قرار نداشتیم. ما در این بازی بازیکنی را وارد بازی کردیم که متولد سال 75 است.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درمورد تعویض خلعتبری و اینکه او در این بازی عملکرد خوبی نداشت، عنوان کرد: بله، تعویض من هم به‌همین منظور بود. خلعتبری شرایط خوبی نداشت، ما به دلیل استفاده زیاد از بازیکنان‌مان عملکرد خوبی نداشتیم. طبیعی است بازیکنان ما خسته هستند و این بدان معنا نیست که ما قصد کم‌کاری داشته باشیم. بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام دادند.