کرمی: برای بقا باید پرسپولیس را شکست دهیم

فرشاد کرمی، مربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: من قبل از هر چیزی اول به فوتبال کشورمان تبریک می‌گویم، به‌خاطر اینکه در هفته‌های پایانی فوتبال ما پاک بوده است و همه تیم‌ها تلاش کردند تا یک فوتبال پاک را ارائه کنند.

وی ادامه داد: تیم‌هایی مثل صبا و سیاه‌جامگان تیم‌هایی بودند که فوتبال جوانمردانه‌ای را ارائه کردند. اما در مورد بازی تیم‌مان مقابل سپاهان باید بگویم، نکته مثبت این بازی این بود که ما بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم و توانستیم از این دیدار با برد خارج شویم.

وی ادامه داد:‌ تا آخرین لحظه که شانس برای بقا در لیگ برتر خواهیم داشت تلاش می‌کنیم تا موفق باشیم. نیمه اول بازی خوبی را ارائه نکردیم، اما در نیمه دوم با تغییری که انجام دادیم تیم تاکتیک‌پذیر شده و موفق شد دروازه سپاهان را باز کند، سپاهان تیم بسیار خوبی بود و خیلی هوشمندانه مقابل ما بازی کرد. ما آنالیز خوبی از تیم حریف داشته و تمام نقاط ضعف و قوت این تیم را پیدا کرده بودیم. خدا را شکر توانستیم دست پر از این بازی خارج شویم و تا آخرین بازی که برای بقا در لیگ برتر شانس خواهیم داشت، تلاش می‌کنیم.

مربی تیم راه‌آهن در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه هفته آخر مقابل تیمی بازی دارید که برای قهرمانی تلاش می‌کند و شما هم برای بقا می‌جنگید، آیا فکر نمی‌کنید بازیکنان‌تان برای این دیدار استرس داشته باشند، گفت: من فکر می‌کنم استرس بازیکنان پرسپولیس مقابل ما زیاد باشد. آنها مقابل تماشاگران خود بازی می‌کنند و در کل کار مشکلی مقابل ما دارند. قطعاً تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم، ما فقط یک راه برای بقا داریم و آن هم شکست پرسپولیس است که امیدواریم مقابل این تیم پیروز باشیم و بتوانیم تیم راه‌آهن را در لیگ نگه داریم.

کرمی در پایان در خصوص عملکرد توپالیدیس، سرمربی راه‌آهن گفت: در طول مدت حضور او در راه‌آهن عملکرد خوبی داشته‌ایم. من دورادور او را می‌شناختم. توپالیدیس مربی است که با یونان قهرمان جام ملت‌های اروپا شده است. البته نباید زحمات مربیان تیم‌های قبلی راه‌آهن را هم نادیده گرفت. آنها هم تلاش خود را کردند. با این حال فکر می‌کنم حضور این مربیان در فوتبال ما می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.