منصوریان باید ببرد و قلعه نویی ببازد که استقلال قهرمان شود؟

 رضا رجبی درباره دلیل باخت استقلال در دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: باید شفاف صحبت کرد و حرف دوپهلو فایده ای ندارد. استقلال قبلذ از این بازی باخته بود و مشخص بود که در روند بازی ها نقاط ضعف خودش را نپوشانده است. دیروز هم از نظر فنی این مشکلات دبود. رحمتی هم بازیکنان تیمش را به حاشیه برد و جنگ و ستیز را به یارانش منتقل کرد. البته ضعف فنی هم در تیم مشهود بود و قلعه نویی دقیقا می دانست که هر دو دفاع مرکزی استقلال مشکل دارند و ضعیف عمل می کنند.

پیشکسوت استقلال در این باره که چرا برخی از هواداران استقلال انتظار داشتند که تراکتور ببازد، گفت: در دنیا رقابت در کنار رفاقت است. منصوریان باید ببرد و قلعه نویی ببازد که استقلال قهرمان شود؟ این چه منطقی است؟ وقتی شنیدم به قلعه نویی فحاشی شده است ناراحت شدم. هواداران باید خوشحال باشند که یک مربی از جنس خودشان با رشادت تیمش را به میدان فرستاد.

وی افزود: قلعه نویی خودش را زیر فشار قرارداد و آمد با تیمش یک بازی حرفه ای را به نمایش گذاشت و اگر استقلال می توانست حریفش را خوب آنالیز کند می توانست برنده شود.

رجبی گفت: آن هوادارانی که این طرز فکر را دارند باید از این بازی تیم تراکتور لذت برده باشند و از اینکه یک استقلالی به فوتبال خیانت نکرد اتفاقا خوشحال باشند. تا چه زمانی این و آن کاری کنند که استقلال قهرمان شود پس این تیم چه زمانی خودش می خواهد کارش را پیش ببرد؟ به نظر من مقصر اصلی پرویز مظلومی و کادر فنی تیم استقلال بود که نتوانست این تیم را به خوبی در بازی هدایت کند.