به رحمتی فحش هایی دادند که من در خیابان نشنیده بودم!

حسین ترابپور در پایان تمرین استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد از حرف‌های منصور رشیدی که اعلام کرده در جایی بازی دربی را می‌دیدیم که پرویز مظلومی زمانی که در استقلال نبود از باخت این تیم به پرسپولیس خوشحال می‌شد، ولی ترابپور از این مسئله ناراحت بود، عنوان کرد: متأسفانه حرف‌هایی در مورد مظلومی زده می‌شود که اصلاً قبول ندارم. استقلالی‌‌تر از مظلومی و خاندان مظلومی نداریم که او بخواهد از باخت این تیم خوشحالی کند. چند سال در کنار مظلومی کار کردم و او حتی در دیدارهایی که مقابل استقلال داشته است، از روی نیمکت پا نشده است و همه چیز مشخص است.

وی در مورد اینکه رشیدی اعلام کرده حاضر است در صورت تکذیب این مسئله دست روی قرآن بگذارد، اظهار داشت: او بگوید کجا و کدام بازی این اتفاق افتاده است که ما بخواهیم اصلا قرآن را وسط بیاوریم. کدام بازی پرسپولیس این اتفاق افتاده است؟ اگر قرار است من در استقلال نباشم و افرادی که در این تیم فعالیت می‌کنند را با انتقاد بِجَوَم، این کار درست نیست.

مربی دروازه‌بانان استقلال در مورد انتقاداتی که پیشکسوتان مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: از اول فصل تا هفته بیست و پنجم صدر جدول بودیم، دائم با انتقادها می‌گفتند این وضعیت مقطعی و شانسی است. این در شرایطی بود که پیشکسوتانی امثال بهتاش فریبا را داشتیم که همواره کنار تیم بودند و  حتی بعد از دربی با حضور در تمرین از ما حمایت کردند. متأسفانه اکثراً پیشکسوتانی که تیم هم ندارند دست به انتقادات عجیب زده و حرف‌های زیادی می‌زدند. شما نگاه کنیم پرسپولیس در رده شانزدهم بود، ولی پیشکسوتان از آنها حمایت می‌کردند.

ترابپور در رابطه با انتقادات رئیس کانون هواداران استقلال از رحمتی تصریح کرد: رئیس کانون حق ندارد علیه رحمتی صحبت کند، او از لحاظ فنی در اندازه‌ای نیست که به مظلومی و رحمتی ایراد بگیرد. باشگاه کمیته انضباطی و چارت خاص خودش را دارد که مسائل را بررسی می‌کند. مطمئن باشید استقلالی‌تر از مظلومی نداریم، افرادی که این انتقادات را می‌کنند، می‌دانند آقایان لباس شخصی چه فحش‌هایی به رحمتی می‌دادند، آنها الفاظی را به کار می‌بردند که من حتی در خیابان و در دعواهای خیابانی هم نشنیده بودم. رحمتی از لحاظ فنی به ما کمک زیادی کرده و از نظر اخلاقی هم بسیار خوب است، متأسفانه افرادی که با لباس شخصی به زمین آمده بودند، فحاشی می‌کردند که مسئولان فدراسیون حاضر در زمین می‌گفتند این مسائل را در گزارشاتشان می‌نویسند.