در این بین رقابت پشت پرده بین دو باشگاه مطرح پایتخت برای جذب مهره‌های جوان لیگ برتر برای فصل آتی داغ‌تر از همیشه پیگیری می‌شود. رقابتی که در کورس قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری هم دیده شد که به بازار نقل و انتقالات تابستانی هم کشیده می‌شود.

 

هر دو باشگاه روی ستاره‌های جوان لیگ برتر برای فصل آتی نظر دارند که یکی از این ستاره‌ها مهاجم ملی پوش ذوب آهن است، بازیکنی که قراردادش در این فصل به پایان رسیده و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند از نصف جهان کوچ کند. کاوه رضایی بازیکن کلیدی یحیی گل محمدی در خط حمله همان بازیکنی است که استقلال و پرسپولیس از مدت‌ها قبل تور خود را برای صید او پهن کردند تا به هر نحوی شده در این دربی رقیب دیرینه خود را شکست دهند.

 

کاوه رضایی طبق قراردادی که در سازمان لیگ به ثبت رسیده قراردادش با ذوب آهن تا بعد از فینال جام حذفی معتبر است و بعد از آن مشکلی از بابت جدایی ندارد به همین خاطر هیچ بعید نیست او اگر پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از اروپا و لیگ‌های عربی حاشیه خلیج فارس نداشته باشد پیراهن یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس را بر تن کند. نکته جالب این که کاوه تا قبل از رفتن به ذوب آهن فاصله‌ای با پوشیدن پیراهن استقلال نداشت.