مدافع پرسپولیس: باور کنید نمی خواستم کسی را مصدوم کنم

محمد انصاری درباره برد پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: در دور رفت گسترش فولاد سرسخت‌ترین حریف ما بود که به سختی مقابل این تیم بازی کردیم. در تبریز هم با همین دیدگاه وارد زمین شدیم و از طرفی هم گسترش فولادی‌ها هم بسیار خوب ظاهر شدند و با جدیت بازی کردند. البته ما چون چیزی برای از دست دادند نداشتیم بیشتر از حد توان‌مان بازی کردیم و با همدلی و تلاش مضاعف موفق شدیم این تیم خوب را شکست دهیم.

وی درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند، افزود: قطعا در پرسپولیس هر کسی سعی می‌کند مؤثر بازی کند و من هم خوشحالم که سهم کوچکی در این برد خوب داشتم. در پرسپولیس همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و باید از همه بازیکنان و مربیان تشکر کرد. در تیم ما فرق نمی‌کند که چه کسی گل بزند و مهم موفقیت تیم است. در گلی که من زدم هم همه بازیکنان سهیم هستند.

انصاری درباره خطایی که روی شهرام گودرزی انجام داد و اگر در آن صحنه کارت زرد می‌گرفت بازی با راه‌آهن را از دست می داد، گفت:‌در آن صحنه من به اشتباه و کاملا غیر عمد پایم را بالا آوردم و به هیچ عنوان قصد این را نداشتم که آسیبی به بازیکن گسترش فولاد بزنم. حتی از خود شهرام گودرزی هم بپرسید می‌گوید که آن صحنه کاملا غیرعمد بود. من تعادلم را از دست داده بودم و به اشتباه پایم را بالا آوردم.

وی در خصوص صحبت‌های شب گذشته عادل فردوسی پور که گفته بود از انصاری به دلیل اینکه بازیکن مؤدبی است انتظار این برخورد نمی‌رفت،‌اظهار داشت: باور کنید آن صحنه غیرعمد بود. حتی از شهرام گودرزی بپرسید که من بارها چه در زمان بازی و چه بعد از بازی از او عذرخواهی کردم چون قصد چنین کاری نداشتم و کاملا بدون اراده پایم بالا آمد. من قصد آسیب زدن به او را نداشتم و به همین دلیل چند بار با او حرف زدم که مشکلی برایش پیش آمده یا نه و همچنین بابت این اتفاق از او معذرت خواستم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره بازی روز جمعه این تیم مقابل راه‌آهن تصریح کرد: اصلا اینطور نیست که ما با این تفکر به زمین برویم که می‌خواهیم یک برد پرگل به دست بیاوریم. ما می‌دانیم که بازی با راه‌آهن مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار فصل ماست که باید با همه توان در این بازی ظاهر شویم. هدف اول ما در بازی روز جمعه اول برد و گرفتن 3 امتیاز است و بعد به تفاضل گل فکر می‌کنیم.

انصاری در پایان در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود، افزود: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم اما هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد.