رامین رضاییان: مگر ما از داوری متضرر نشدیم؟

رامین رضاییان در خصوص دیدار روز جمعه پرسپولیس مقابل راه‌آهن اظهار داشت: «بدون شک مهم‌ترین دیدار این فصل ما برابر راه‌‌آهن خواهد بود. پیروزی در این بازی نیاز مبرم ماست و باید به آن برسیم تا نتیجه یک فصل زحمتی را که کشیدیم، در این بازی ببینیم. می‌دانم بازی بسیار دشواری پیش‌رو داریم و شکست تیمی که امیدوار است با کسب سه امتیاز برابر ما در لیگ برتر بماند، آسان نیست.»

 

وی افزود: «مسلما برای این بازی مهم همچون گذشته تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم تا در روز بازی بتوانیم بهترین نمایش خود را ارائه کنیم و با کسب 3 امتیاز به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار شویم. البته ما همه احتمالات را در نظر گرفته‌ایم و برای آنکه بتوانیم به قهرمانی لیگ برتر دست‌یابیم حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا همچون بازی با گسترش به برد پرگلی مقابل راه‌‌آهن دست یابیم تا در صورت برد احتمالی استقلال خوزستان برابر ذوب‌ آهن با اختلاف یک گل هم بتوانیم با اتکا به تفاضل گل به قهرمانی برسیم.»

 

مدافع پرسپولیس در واکنش به این موضوع که پرسپولیس به‌سادگی گل می‌خورد، خاطرنشان کرد: «ما تیم هماهنگی داریم و تمامی بازیکنان سعی می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد. خودمان هم قبول داریم که برخی گل‌ها اصلا نباید وارد دروازه‌مان می‌شد اما این اتفاق در جریان بازی و کاملا غیرطبیعی رخ می‌دهد. به نظرم روی گل‌هایی که می‌زنیم و می‌خوریم تمامی اعضای تیم نقش دارند و این موضوعی است که به خوبی در تیم جا افتاده است. به طور حتم در دیدار با راه‌آهن حداکثر تلاش خود را می‌کنیم تا دروازه‌مان باز نشود.»

 

رضاییان درباره قضاوت داوران در طول فصل و اینکه در بازی با گسترش برای تیم حریف پنالتی گرفته نشده است، تصریح کرد: «باید بپذیریم که داور هم مثل دیگر انسا‌ن‌ها دچار خطا می‌شود. فکر می‌کنم داوری‌ها به سود یک تیم خاص نبوده است. بعید می‌دانم که تیمی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر از داوری فقط ضرر کرده‌ باشد و تیمی هم نداشتیم که از مسائل داوری سود برده باشد. ما این فصل خیلی از داوری ضربه خوردیم اما چون پذیرفتیم که اشتباه داور هم بخشی از فوتبال است نسبت به آن اعتراضی نداریم. در بازی با گسترش هم هر اتفاقی افتاده بعید می‌دانم که مانع پیروزی ما در این دیدار می‌شد.»

 

وی در پایان با اشاره به درسی که بازیکنان پرسپولیس از دیدار با نفت‌ تهران گرفتند، بیان داشت: «ما در بازی با راه‌آهن بدون غرور بازی خواهیم کرد و نمی‌خواهیم در باد پیروزی برابر گسترش بخوابیم. الان سرنوشت‌مان دست خودمان است و نباید فرصت مناسبی که برای قهرمانی داریم را از دست بدهیم. می‌دانیم که حریف هم به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد و قطعا بازی هجومی را ارائه خواهد کرد. بنابراین با دقت بازی می‌کنیم تا سرنوشت بازی از دست‌مان خارج نشود.»

 

رضاییان در پایان یادآور شد: «اینکه موفق شدیم از انتهای جدول خود را به رده دوم برسانیم و در یک قدمی قهرمانی قرار بگیریم، کار بسیار دشواری است و باید با تلاش فراوان از دستاوردی که زحمت زیادی برای آن کشیدیم دفاع کنیم.»