ما کاری به قلعه نویی نداشتیم برخوردی نبود!

نصرالله عبداللهی درباره شکست استقلال در خانه مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. هیچ‌کدام از تیم‌ها برای مساوی نیامده بودند و می‌خواستند در این بازی برنده شوند. همان‌طور که دیدید هم بازی پرگل از آب درآمد و تماشاگران از تماشای یک بازی جذاب و پربرخورد لذت بردند

 

وی افزود: «ما بازی را خوب شروع کردیم و مطابق انتظاری که از تیم می‌رفت به گل برتری رسیدیم اما در ادامه سریال اشتباهات فردی بازیکنان تیم شروع شد و همین اشتباهات باعث شد دو بار دروازه تیم باز شود. در نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردیم و خیلی زود هم به گل مساوی رسیدیم. بازی یکنواخت دنبال می‌شد و فرصت‌هایی نیز برای هر دو تیم وجود داشت تا به گل برسند. در ادامه باز هم این بازیکنان ما بودند که با یک اشتباه فردی به تیم حریف کمک کردند تا به گل سوم برسد و متاسفانه تلاش برای رسیدن به گل سوم هم بی‌نتیجه ماند تا بازنده این بازی مهم شویم.»

 

عبداللهی در خصوص درگیری‌هایی که سید مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی در جریان بازی داشت، تصریح کرد: «درگیری خاصی نبود. اگر در دقایق ابتدایی به سمت قلعه‌نویی رفت از راه دور با او حرف زد. در پایان بازی هم به سمت قلعه‌نویی رفت. سرپرست تیم حریف حرف‌ها و رفتارهایی از خود نشان داده بود که رحمتی و دو نفر از اعضای کادرفنی تیم به سمت او رفتند تا در خصوص کارهای نادرستی که انجام داده بود، جوابگو باشد. کسی کاری به قلعه‌نویی نداشت.»

 

مشاور ارشد سرپرست باشگاه استقلال درباره اشتباهات رحمتی روی گل نخست تراکتورسازی که جریان بازی را به نفع حریف تغییر داد، بیان داشت: «در فوتبال از این دست اتفاقات زیاد می‌افتد. متاسفانه زیر رحمتی را خالی کردند و توپ از دستش سرخورد. او بارها دروازه استقلال را نجات داده و بالاخره در یک بازی دچار اشتباه شده است. انسان جایزالخطاست

 

وی افزود: «ضمن اینکه به نظرم گلی که تیم تراکتورسازی روی آن صحنه زد، خطا بود. نه اینکه روی رحمتی خطایی رخ دهد؛ تکلی که مهاجم تراکتورسازی روی پای مدافع ما رفت خطا بود و گل اول حریف در صحنه خطا به ثمر رسید.»

 

عبداللهی در واکنش به این موضوع که مقداد نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیم دارد در جلسه هیات مدیره پیشنهاد برکناری مظلومی را بدهد، تصریح کرد: «تا آنجا که من می‌دانم پرویز مظلومی قرارداد دو ساله‌ای با باشگاه دارد که در آن بندهایی وجود دارد که بر اساس آنها او را نمی‌توان به راحتی عوض کرد. به هر صورت این قرارداد توافقی است و باید طبق آن عمل کرد. هنوز یک بازی باقی مانده است. شاید استقلال اول شود و شاید در رتبه پنجم قرار بگیرد. فینال جام حذفی هم هست که امکان دارد استقلال قهرمان لیگ شود. بعد از این نتایج می‌توان در خصوص مظلومی تصمیم گرفت.»