یک شکست به تلخی شکست در دربی باعث شد تا استقلالی ها به شدت از عملکرد تیم شان مقابل تراکتورسازی ناراضی باشند و در این بین مثل همیشه سرمربی تیم را به عنوان سیبل انتقادات خود در تیررس قرار دهند. پرویز مظلومی با باخت به امیر قلعه نویی نه تنها از کورس قهرمانی و رقبای خود در مثلث صدر جدول بازماند بلکه بیشتر از همیشه به تنهایی خود در استقلال پی برد چون اتفاقاتی برای او رقم خورد که خودش هم تصورش را نمی کرد.

 

از انتقادات و شعارهایی که در پایان بازی به گوش خود در ورزشگاه آزادی شنید که بگذریم در فاصله چند ساعت از این باخت اکثریت اعضای هیات مدیره باشگاه هم به انتقاد از او پرداختند و در این بین مدعیان تصاحب صندلی او نیز یکی یکی نام های شان نقل قول محافل خبری شد تا مظلومی در آستانه دو بازی حساس برابر صبا در هفته پایانی لیگ برتر و ذوب آهن در فینال جام حذفی تنهایی را در استقلال کاملا احساس کند.

 

البته طبیعت حاکم بر اردوی تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس در این سال ها به این شکل بوده اما نکته قابل توجه در خصوص پرویز مظلومی این است که همیشه سایه نام هایی مثل فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان، دراگان اسکوچیچ و ... روی سر او به عنوان جانشین سنگینی می کرد و حالا این موضوع جدی تر و داغ تر از همیشه مطرح شده است تا به نوعی خستگی یک سال پراسترس و اضطراب بر تن مظلومی باقی بماند.