مظلومی را حفظ کنید

علیرضا اکبرپور  درباره ناکامی های اخیر تیم استقلال می گوید: متاسفانه استقلال در هفته های گذشته دچار بدشانسی شده است اما چیزی که مشخص است نباید تقصیرات را گردن یک نفر که او هم سرمربی است، بیندازیم. اول فصل استقلال در جذب یار و بازیکنان مستعد ناکام ماند و در اواسط فصل نیز مشکلاتی مانند جدایی کرار و مصدومیت چشمی مزید بر علت شد تا نتایج خوبی حاصل نشود. از سوی دیگر امید ابراهیمی در میانه میدان تنها ماند و نتوانست تیم را جمع کند.

 

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: فکر می کنم استقلال نسبت به داشته‌هایش نتایج بدی کسب نکرده است. حالا می‌بینیم که نیمکت تیم استقلال خالی است. نباید از نقش مدیریت باشگاه نیز به‌سادگی بگذریم. شاید اگر مدیری مقتدر و قاطع بالای سر این تیم بود، شرایط بهتر می‌شد. واقعیت این است که مدیران باشگاه هرکدام به‌نحوی کم‌کاری و تیم را دچار وضعی کردند که امروز می‌بینیم. یک مدیر باید روحیه تیمش را بالا ببرد، نه این‌که درباره سرمربی‌اش تزلزل نشان دهد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه به انتقاد از تاکتیک های مظلومی می پردازد: نباید از تقصیرات مظلومی نیز به‌سادگی عبور کنیم. او چوب تصمیمات خود را در زمین بازی می‌خورد. تعویض‌هایی که مظلومی در جریان بازی انجام می‌دهد،‌ به هیچ عنوان درست نیست و این موضوع به خودش ضربه بزرگی زده است. با این حال نباید تمام مشکلات را گردن پرویز مظلومی بیندازیم، چرا که افراد دیگری هم بودند که مشکلات زیادی برای استقلال به‌وجود آوردند.

 

اکبرپور درباره بحث هایی که پیرامون برکناری مظلومی ایجاد شده ، می افزاید: در چنین شرایطی زمان تغییرات در کادر فنی نیست. برکناری مظلومی در این مقطع دردی دوا نمی‌کند. استقلالی‌ها باید متحد شوند و با قهرمانی در جام حذفی این بحران را پشت سر بگذارند. شاید با قهرمانی در جام حذفی بشود بهترین تصمیمات را گرفت و تیم برای‌ سال بعد مقتدرانه به کارش ادامه دهد.