منصوریان می تواند جمعه سرمربی استقلال شود

حسین آل اسحاق در رابطه با اینکه گفته می شود ممکن است منصوریان بعد از هفته سی ام لیگ برتر برای فینال جام حذفی سرمربی استقلال شود، اظهار داشت: علیرضا منصوریان با باشگاه نفت برای سال بعد هم قرارداد دارد و در واقع نمی تواند بدون رضایت باشگاه نفت با باشگاه دیگری مذاکره کند. البته بندی در قرارداد منصوریان و برخی دیگر از بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند، وجود دارد.

وی ادامه داد: در این بند که در قرارداد منصوریان هست، آمده است در صورتی که تا پایان فصل کمتر از 50 درصد قرارداد خود را دریافت کند، می تواند بدون اینکه رضایت باشگاه را داشته باشد، به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند. بنابراین این یک هشدار برای باشگاه نفت است که اگر تا پایان این هفته قرارداد منصوریان پرداخت نشود، او می تواند با هر باشگاهی از جمله استقلال مذاکره کند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات نفت تصریح کرد: این وضعیت برای برخی از بازیکنان مطرح که با میزان قراردادهای پایین در نفت هستند، وجود دارد و اگر مسئولان توجهی نکنند، تمام این سرمایه ها از بین می روند. منصوریان بخش بسیار ناچیزی از قراردادش را دریافت کرده و می تواند از ما جدا شود.

آل اسحاق در پایان درباره بحث واگذاری نفت گفت: این موضوع در حال پیگیری است اما چون ماجرای واگذاری زمان بر خواهد بود، باید برای از دست نرفتن سرمایه های باشگاه فکری به حال فصل آینده کنیم.