تیم ما جلوی قهرمانی استقلال را گرفت

رحمان رضایی مربی این تیم که حالا یک مربی با تجربه محسوب می شود پس از این بازی گفت: بازی با استقلال یک بازی حساس و پرتنش بود چرا که برای استقلالی ها برای قهرمانی و تراکتور برای کسب سهمیه مهم بود این بازی حتی برای پرسپولیس هم مهم بود و ما می دانستیم که یک بازی سخت پیش رو داریم. استقلال در این بازی زود به گل رسید اما ما تسلیم نشدیم و با تلاش زیاد جبران کردیم . تراکتور در این بازی به لحاظ تاکتیکی و همچنین میدان‌داری در کل بازی بهتر از استقلال عمل کرد و چه از نظر پرس و چه از نظر برتری در جنگهای تن به تن و همچنین مالکیت توپ از استقلال برتر بود و در نهایت هم به برتری دست یافتیم.

 

مربی تراکتور در مورد حاشیه های این بازی نیز گفت: من فکر می کنم این اتفاقات کمی تند و سریع به وجود آمد و بدون اینکه اتفاق خاصی بیفتد این حاشیه ها رخ داد،اما باید بگویم این حاشیه ها به نفع جریان بازی نبود و به ضرر استقلال هم شد چراکه حاشیه های به وجود آمده برای استقلال درون زمین بود و برای ما روی نیمکت و همین مسئله در نهایت به ضرر استقلال تمام شد. من فکر می کنم این حاشیه ها روی جریان بازی تاثیر گذار بود و در نهایت هم تراکتور بود که با انجام یک بازی خوب به موفقیت رسید.

 

رضایی در پایان در مورد بازی با استقلال اهواز هم گفت: ما در زمین خودمان بازی می کنیم و استقلال اهواز هم چیزی برای از دست دادن ندارد و برای حیثیت خودشان بازی می کنند و می آیند در مقابل تراکتور به موفقیت برسند ما از این موضوع آگاه هستیم و در تمرینات هم این موضوع را گوشزد می کنیم و امیدوارم بتوانیم با انجام یک بازی خوب و بردن استقلال اهواز به استقبال مرحله بعدی جام باشگاه های آسیا برویم و هوادارانمان را که همیشه به ما کمک کرده اند را خوشحال کنیم.