حسن بیت سعید   درباره یازی با پدیده گفت: می دانستیم بازی بسیار سختی برابر پدیده خواهیم داشت، پدیده یکی از تیم های خوب لیگ است و عالی فوتبال بازی می کند. آنها برای برد به زمین آمده بودند و در صورت برد پاداش می گرفتند. اما ما مدبرانه بازی کردیم و توانستیم سه امتیاز مهم را مال خود کنیم،اگر حتی مساوی هم می کردیم از قافله عقب می افتادیم. این برد بسیار به ما کمک خواهد کرد تا در غدیر بتوانیم جشن قهرمانی بگیریم.

 

مهاجم گلزن استقلال خوزستان در ادامه گفت: خوشحالم که پدیده با تمام توان بازی کرد و شایعاتی به وجود نیامد. آنها نشان دادند با شرافت فوتبالی به میدان آمدند و ماهم باهوش بازی کردیم و سه امتیاز را مال خود.

بیت سعید در ادامه درباره گلزنی اش گفت: فشار زیادی روی من بود چرا که ١٤ هفته گل نزده بودم، این برای یک مهاجم بسیار سخت است که نتواند بعد از آن شروع گلزنی کند اما خدارا شکر و به قولی از پدیده تا پدیده، توانستم گلزنی کنم و این سه امتیاز شیرین به دست آمد.

 

بیت سعید درباره شانس قهرمانی تیمشان گفت: مطمین باشید که ما با تمام توان و مدبرانه به بازی با ذوب آهن نگاه می کنیم، شاید در نگاه اول بازی ما سخت تر باشد اما راه آهن همه چیز خود را می گذارد تا در لیگ بماند و هر دو بازی سخت هستند. امیدوارم در کنار هوادارانمان در ورزشگاه غدیر بتوانیم جشن قهرمانی بگیریم

 

وی در انتها نیز  گفت: بین ما و پرسپولیس جنگ اصلی قهرمانی است، برایر ذوب بازی سختی خواهیم داشت اما امیدوارم در بازی اخر هم بتوانم گلزنی کنم تا ان ١٤ هفته طلسم را به نوعی از ذهن ها پاک کنم، قهرمانی با گلزنی فوق العاده خواهد بود.