این بازیکن رکورد گلزنی در تارریخ لیگ را ثبت کرد!

مهدی رجب زاده در گفتگویی مفصل با "ورزش سه" به نکاتی اشاره کرد که  خواندن مجدد آنها خالی از لطف نیست.

**خیلی با دقت رکورد گلزنی‌ات را دنبال می‌کردی؟

 

* راستش وقتی چند وقت قبل وقتی دیدم به عنوان رقیب آرش برهانی عنوان شده ام یک باره یکه خوردم وبه خودم بالیدم که توانسته ام چنین آماری را برای یک تیم ثبت کنم وامروز خوشحال تر از این که توانسته ام از آرش عزیز عبور کنم. برخلاف کسانی که میگویند مهم نیست باید بگویم برای من خیلی مهم است که رکورددار هستم وبا تمام احترام به دوستان خوبم تلاش میکنم اگر بشود حتی به 100 گل زده برای ذوب آهن برسم.

**تا چند سالگی بازی خواهی کرد؟

 

**اوائل فوتبالم یک مربی داشتم به اسم علی گلچین زاده که همیشه دوستش داشتم وممنون محبت هایش هستم،او به من می گفت مهدی اگر سالم زندگی کنی تا بالای 40 سال هم میتوانی بازی کنی وامروز وقتی بازی میکنم وکم نمی اورم یاد حرف های او می افتم،هم او وهم جمال فولاد چنگ که اسمشان را می آورم که بدانند من در اوج فوتبال همیشه شاگرد آنها بوده وهستم.

**بازگشت به اوج از افتی که داشتید چه اثری در این انگیزه بخشی دارد؟

 

*من هیچ وقت افت نکردم،خیلی ها بعد از بازگشتم به ایران در سال 88 میگفتند افت کرده ام اما در تیم مس من بهترین بازیهایم را انجام دادم وبعد برگشتم به ذوب اهن وبا این تیم تا فینال آسیا رسیدم.

**در لیگ قهرمانان آسیا این قدر خوب بودید وتیم اول شدید چرا در لیگ اینطور شدید ،شاید از یک جایی به بعد ،لیگ را ول کردید نه؟

 

*ول نکردیم،اولا بازی با استقلال اهواز واستقلال وسایپا،برد حق ما بود وما شش امتیاز را برابر این 3 تیم در شرایطی از دست دادیم که حقمان برد بود وبه جای 3 برد 3 مساوی گرفتیم.دوم هم این که شرایط بازی در لیگ ایران با لیگ آسیا فرق دارد.

**یعنی از همان نظر انگیزه ؟حتی خود شما هم با 38 سال برایت فرق میکند در لیگ باشی یا آسیا؟

 

*این هم موثر است اما مظورم چیز دیگری بود.در آسیا همه تاکتیکی بازی کرده ومی آیند تا فوتبال خودشان را بازی کنند واز حواشی هم اطلاع زیادی ندارند،اما در ایران ،همه برای زدن نقاط ضعف هم وآسیب رساندن به هم می آیند وبه قولی،دوست ندارم این حرف را بزنم،اینکه در لیگ ایران تیم ها روی به چرک بازی می آورند واین جا تیم هایی مثل ذوب اهن وبرخی تیم های دیگر لطمه میبینند.

 

**کدام تیم‌ها؟

 

*به هر حال موقعیت تیم ها نشان دهنده واقعیت آنهاست.بهتر است از تیمی حرف نزنم اما اگر در این مورد اصراری هست بگویم بله مثل پرسپولیس وذوب اهن،اما اگر بخواهیم بپرسید کدام تیم ها چرک بازی میکنند نمیتوانم بگویم! 

 

**امسال در مجموعه تیمی به نظر ما بهتر از قبل بودی رمز این موفقیت چیست؟

 

*شاید سوال کلیشه ای باشد اما جواب واقعی برای این سوال دارم.این که مربیان خوب ما تیم را خوب میشناختند ودر مورد من این که بیشترین احترام را به بچه ها گذاشته ومهم تر از این درمورد خود من بگویم که بیشترین احترام را به من گذاشته وبا توجه به سن بالایم به من اعتماد کردند وازآنها ممنونم ضمن این که ما امسال از نظر اخلاق هم بهترین تیم لیگ بودیم.

 

**بله و بهترین تیم آسیا در دور گروهی هم بودید وبهترین برد یک تیم ایرانی را در تاریخ فوتبال باشگاهی گرفتید. امسال نکات خوب زیاد داشتید.

 

*بله وامیدوارم در لیگ آسیا اول شویم.

 

**تا کی با ذوب اهن قرار داد دارید؟

 

*یک سال دیگر واز آقای آذری که با توجه به سنم اعتماد کرده و2 ساله با من قرار داد بستند هم ممنونم.

 

**روز جمعه بازی شما برابر استقلال خوزستان چه میشود،قبل از این که خودت بگویی ما بگوییم که کاری به استقلال وپرسپولیس نداریم.

 

*بله ما البته ممکن است شانس سهمیه گرفتن در لیگ را پیدا کنیم وبه همین دلیل با همه توانمان به میدان میرویم وبرنده خواهیم شد اما اگر بحث سهمیه هم نبود با تمام توان به میدان میرفتیم.

 

**کدام تیم قهرمان لیگ میشود؟

 

*نمیدانم هر که قهرمان شود حقش است !

 

*ولی بهتر این است بگویید هرکس بهتر باشد خدا کند قهرمان شود!

 

**این که نشد پیش بینی؟

 

*پیش بینی میکنم که جمعه در لیگ برتر اتفاقات عجیب وغریبی رخ میدهد.