کسانی که فحاشی می کنند استقلالی نیستند

جوادزرینچه درباره آخرین وضعیت استقلال و مشکلات اخیر این تیم اظهار داشت: همین که استقلال با پرویز مظلومی تا اینجا آمده خودش قهرمانی است. تیم شرایط بدی پیدا کرده و فکر نکنم قهرمان بشویم. حالا باید امیدوار باشیم پرسپولیس و استقلال خوزستان شکست بخورند تا ما قهرمان شویم. اگر به 4، 5 ماه پیش برگردیم استقلال امتیازات مفتی را از دست داد و به این روزها فکر نکرد. نمی دانم در این تیم چه می گذرد اما اشتباه بزرگ مظلومی همان  اول فصل بود که اجازه داد قبل از خودش با یک مربی قرارداد ببندد و وی را به کادر فنی تحمیل کند. شاید هم در همین یکی، دو هفته همان آدم ها مسایل دیگری را به او تحمیل کرده باشند. چه اشکالی داشت که آقای مظلومی از استقلالی های قدیمی که می توانستند کمکش کنند استفاده می کرد. چه اشکالی داشت خدا بیامرز رضا احدی را به کادر فنی می آوردند. آیا اینها بیشتر از مربی تحمیلی به او کمک نمی کردند؟

 وی در ادامه درباره بازی اخیر استقلال و تراکتورسازی گفت: امیر قلعه نویی بهترین کار ممکن را کرد. او از شرافت فوتبالی اش دفاع کرد آقایان در زمان هایی که می توانستند امتیاز جمع کنند فکر این روزها را نمی کردند و حالا انتظار دارند تراکتورسازی برابر استقلال محکم بازی نکند.

زرینچه درباره درگیری مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی بیان داشت: به من بگویید که اخلاق کیلویی چند؟ اصلا اگر بااخلاق باشی در این فوتبال چه چیزی گیرت می آید. منافع آدم ها در بی اخلاقی است. صحنه های بدی بود و به نظر من اشتباه بود. در استقلال وقتی بازیکن در جایگاه بازیکن نباشد، تیم ببندد، ارنج کند و ... این بی اخلاقی ها هم به وجود می آید اگر یاد بگیریم در تیم هرکسی جایگاه خودش را دارد مسایل و مشکلات مرتفع می شود. بازیکن هرکاری دلش می خواهد می کند و کسی هم جرات برخورد ندارد چون اگر کسی برخورد کند به او می گویند ما خودمان تو را آورده ایم پس اعتراضی نکن.

مدافع اسبق استقلال درباره فحاشی به امیر قلعه نویی گفت: این افراد که فحاشی می کنند استقلالی نیستد. آنها خط می گیرند. همین آدم ها که همیشه هم هستند در گذشته به دیگر استقلالی ها هم فحاشی کرده بودند چون نفع شان در این کارهاست.

وی درباره این موضوع که احتمال حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال وجود دارد، خاطرنشان کرد: به نظر من با تغییر دادن اسم ها چیزی عوض نمی شود. اول  فصل به آقایان گفتم که نگاهشان روبه جلو باشد این استقلال اگر می خواهد درست شود به یک مربی بزرگ خارجی نیاز دارد تا بیاید و چند سال در این تیم کار کند.

زرینچه درباره انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال گفت: آق کفاشیان جزو مجموعه ورزش بود اما سال ها در دوومیدانی کار کرده بود حالا در مقطعی گذرش به فوتبال افتاد در حالی که خود فوتبال آدم هایی را داشت که می توانستند رییس فدراسیون آن شوند. البته در این مملکت این اتفاقات عجیب نیست. ممکن است یک کشتی گیر رییس فدراسیون فوتبال شود و یک فوتبالیست رییس فدراسیون کشتی. با این حال آقای کفاشیان در این مدت سازندگی برای فوتبال نداشت . الان تاج آمده و ایشان هم در فوتبال بوده و در سازمان لیگ کار کرده است. امیدوارم ایشان مثل کفاشیان حرف نزند و عمل کند. زیرا در گذشته کفاشیان همه حرف ها را زده است.