پاسخ کمپانی جیووا به انتقادات درباره لباس تیم ملی+تصاویر

او با در اختیار گذاشتن طرح‌های اولیه و نهایی پیشنهاد شده برای پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در این‌باره می‌گوید: موضوع انتقادهای مطرح شده از نحوه طراحی لباس تیم ملی چندان منصفانه نیست و بحث‌هایی که در این‌باره مطرح شده، اکثرا غیرکارشناسی بوده است. ما به نمایندگی از کمپانی جیووا که هشتمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد، به دنبال تامین البسه مورد نظر تیم‌های ملی با بالاترین کیفیت هستیم و اساسا سرمایه‌گذاری ما در این زمینه علتی جز این ندارد چراکه در صورت عدم رفع نیاز تیم ملی یا کیفیت پایین محصولات از حضور در بازار ایران عایدی خاصی نخواهیم داشت. 

بردبار در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: زمانی که بحث مناقصه پیراهن تیم ملی مطرح شد ما پیشنهاد خود را ارائه دادیم و طی جلسات متوالی بدون هیچ حرف و حدیثی توانستیم نظر کمیته بازاریابی فدراسیون را جلب کنیم و این قرارداد را منعقد بنماییم. بعد از آن نیز نوبت به ارسال طرح‌ها به فدراسیون رسید و دوستان حاضر در فدراسیون طرحی را که در مراسم رونمایی به تن مانکن بود را پسندیدند. البته ما طرح‌های متنوعی را به فدراسیون ارائه کرده‌ایم و البته با توجه به اینکه اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در شهریورماه برگزار خواهد شد، فرصت کافی برای تغییرات وجود دارد. 

او ادامه می‌دهد: کمپانی جیووا تعهد کرده بهترین و با کیفیت‌ترین البسه را در اختیار تیم ملی ایران بگذارد و در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد. ضمن اینکه به هر حال با توجه به اینکه محموله ارسالی به ایران وارداتی است و باید مجوز گمرک را برای تحویل به تیم ملی اخذ کند، سعی می‌کنیم در همان اولین مرتبه به میزان کافی وسایل در اختیار تیم ملی بگذاریم. 

به گفته بردبار کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نیز در این موضوع مورد سوال قرار گرفته اما وی اعلام کرده است موضوع پیراهن‌های تیم ملی به او مربوط نمی‌شود والا کمپانی جیووا قصد دعوت از وی به ایتالیا و بازدید از کارخانه این شرکت را داشته است. 

بردبار که مالک باشگاه برق نوین شیراز هم هست در پایان حرف‌هایش هم می‌گوید: متاسفانه بحث‌های ناخوشایندی در موضوع پیراهن تیم ملی و طراحی آن مطرح شده که انشاالله دوستان اشتباه خود را با عملکردی که ما ارائه خواهیم داد، تصحیح خواهند کرد. 

باید در انتظار رسیدن اولین محموله لباس‌های تیم ملی و شنیدن نظرات بازیکنان و کادرفنی درباره کیفیت محصولات ماند. 

طرح‌های نهایی جیووا برای البسه تیم ملی را مشاهده کنید؛ با این توضیح  که ساده‌ترین طرح توسط فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اما طرح نهایی پیراهن تیم ملی ایران: