میرمعصوم سهرابی در خصوص صعود ماشین‌سازی تبریز به لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا جا دارد به خاطر صعودمان در شب میلاد امام حسین تبریک بگویم با کمک اهل بیت و زحمات بازیکنان توانستیم به این مهم دست یابیم. مثلث تیم‌های تبریزی در لیگ کامل شد و امیدوارم بتوانیم در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تبریز امکانات 3 تیم در لیگ برتر را دارد یا خیر، گفت: تبریز در دهه 70 با 3 تیم در مسابقات جام آزادگان شرکت می‌کرد تیم‌های شهرداری، ماشین‌سازی و تراکتورسازی حضور داشتند که اسکلت تیم ملی را تشکیل می‌دادند و هم‌اکنون هم تبریز امکانات خوبی دارد و پتانسیل 3 تیم لیگ برتری را دارد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مورد هدف این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد که در ابتدا از تمامی تماشاگران‌مان که در ورزشگاه حاضر شدند و همواره حامی ما بوده‌اند تشکر کنیم. آنها سنگ تمام گذاشتند و یکی از نقاط قوت تیم بودند ما تلاش می‌کنیم جزو مدعیان باشیم چرا که اگر برای بقا بخواهیم تلاش کنیم در معرض سقوط قرار می‌گیریم. تیم قدرتمندی را راهی لیگ خواهیم کرد و در سال‌های آینده هم به دنبال کسب سهمیه خواهیم بود.

سهرابی در مورد اینکه تماشاگران ماشین‌سازی بیشتر از تراکتورسازی هستند یا خیر، تأکید کرد: ماشین‌سازی و تراکتورسازی جزو تیم‌های قدیمی هستند و در گذشته دربی تبریز همچون دربی پایتخت حساس و مهم بود ما هم هواداران زیادی داریم و با کمک آنها امیدوارم بتوانیم لیگ خوبی را پشت‌سر بگذاریم و بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا رسول خطیبی در لیگ برتر هم هدایت ماشین‌سازی را برعهده خواهد داشت یا خیر، گفت: ما دوست داریم با خطیبی در لیگ برتر فعالیت‌مان را ادامه دهیم به هر حال نظر خود خطیبی هم مهم است ما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم چرا که تمرکزمان براین بود که تیم به لیگ برتر صعود کند حالا که این اتفاق افتاده با هیأت مدیره جلسه‌ای خواهیم گذاشت و در مورد بودجه و همچنین سرمربی آینده تیم تصمیم می‌گیریم با خطیبی هم صحبت می‌کنیم تا ببینیم خودش نظرش در این باره چیست.