ما به تیم ها 4تا 4تا می زنیم و قهرمانیم

علی علیپور  در خصوص برد تیم پرسپولیس مقابل گسترش فولاد، دیدار این تیم مقابل راه‌آهن و شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

از بازی با گسترش فولاد صحبت کن که موفق شدید در تبریز این تیم را شکست دهید.

ما می‌دانستیم که حریف سرسختی در تبریز انتظار ما را می کشد. بازی سختی مقابل این تیم انجام دادیم اما برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم و کاملا حساب شده بازی کردیم. ما از این بازی باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم که خوشبختانه اینطور هم شد.

از نظر تفاضل گل نسبت به استقلال خوزستان عقب‌تر هستید. فکر نمی‌کنی قهرمان نشدن به دلیل تفاضل گل خیلی ناراحت‌کننده باشد؟

همه چیز بستگی به خود ما دارد. ما خط حمله خیلی خوبی داریم و 4 گل در تبریز به حریف‌مان زدیم که تعداد کمی نیست. شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که همه چیز دست خود ماست و بستگی به عملکرد خودمان دارد.ما با همه توان برای قهرمان شدن بازی خواهیم کرد.

 راه‌آهن برای سقوط نکردن باید پرسپولیس را شکست دهد و از طرفی هم شما برای قهرمان شدن باید این تیم را ببرید. فکر نمی‌کنی این مسئله کار را سخت خواهد کرد؟

اگر راه‌آهن ما را شکست دهد و ملوان نبرد آنها در لیگ برتر می‌مانند و قطعا به همین دلیل با انگیزه بسیار زیادی به مصاف ما می‌آیند. از طرفی هدف ما قهرمان شدن است و از جان‌مان مایه می‌گذاریم تا حاصل زحمات یکساله ما به بار بنشیند. به همین دلیل با تمام قوا وارد این بازی خواهیم شد تا یک برد شیرین را به دست بیاوریم.

شرایط پرسپولیس در آستانه این بازی مهم چطور است؟

خوشبختانه شرایط خوبی داریم و با انگیزه آماده این بازی هستیم. قهرمانی انگیزه همه ما را چند برابر کرده است و قطعا با هدایت کادر فنی هر چه داریم در زمین می‌گذاریم و امیدوارم که هواداران هم از ما حمایت کنند تا یک قهرمانی باشکوه را جشن بگیریم. وقتی که قهرمان شویم می‌خواهیم با هانی نوروزی جام را بالای سر ببریم و قطعا در آن شرایط هیجان و لذت بیشتری خواهد داشت.

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان بدون نام بردن از تیمی عنوان کرده بود که برخی از نتایج مشکوک بودند. در این خصوص صحبتی داری؟

چه مشکوکی؟! همه تیم‌ها در آخر لیگ با انگیزه بازی می‌کنند و قطعا هیچ بازیکنی کم نمی‌گذارد. به هر حال از آنجایی که پایان لیگ است بازیکنان می‌خواهند بیشتر دیده شوند و به همین دلیل هیچ بازیکنی کم نمی‌گذارد. البته اسمی از تیم ما برده نشده اما باید بگویم این اولین بار نیست که ما 4 گل زدیم که کسی بخواهد به آن مشکوک باشد. در برخی از بازی‌ها ما 4-3 گل زده‌ایم و فقط به نفت باختیم. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و هر بازی برای بردن وارد زمین می‌شویم. این صحبت‌ها را جدی نمی‌گیریم و به آن توجه نخواهیم کرد.

شاید با این شایعات اگر نفت را هم می‌بردید حرف دیگری به وسط می‌آمد.

خوشحالم که نفت مثل سایر حریفان مقابل ما با همه توان بازی کرد و کسی نمی‌تواند به این تیم انگی بزند. خوشبختانه لیگ ایران جزو پاک‌ترین لیگ‌های دنیاست و همه تیم‌ها جوانمردانه بازی می‌کنند. مطمئن باشید روز جمعه هم 8 بازی برگزار می‌شود که همه تیم‌ها جوانمردانه و با شرافت مقابل هم بازی می‌کنند.

همزمانی بازی‌ها باعث نمی‌شود که تمرکزتان را به دلیل نتایج سایر رقبا از دست بدهید؟

در زمان بازی فکر ما فقط به تیم خودمان معطوف است و جای دیگری فکر نمی‌کنیم. همانطور که در ابتدای مصاحبه گفتم همه چیز بستگی به خود ما دارد و قطعا با یک نتیجه خوب می‌توانیم قهرمانی‌مان را جشن بگیریم. ما کاری به سایر نتایج نداریم و فقط به بازی خودمان فکر می‌کنیم. ما با یک نتیجه دلخواه برنده از زمین بیرون بیاییم فارغ از سایر نتایج بازی‌های دیگر قهرمان خواهیم شد.

روز جمعه منتظر چه جمعیتی در ورزشگاه آزادی هستی؟

این حرفی نیست که من بخواهم بگویم. چرا که هواداران ما از ابتدای فصل حمایت خوبی از ما کردند حتی در روزهایی که نتایج دلخواه نمی‌گرفتیم و تیم دچار برخی مسائل حاشیه‌ای شده بود. در آن شرایط هم هواداران از ما حمایت می‌کردند و الان هم شرایط به همین گونه است و با حمایت‌های آنها کار را انجام داده‌ایم. مطمئنا روز جمعه منتظر بیش از صد هزار هوادار هستیم و می‌خواهیم روز خوبی را رقم بزنیم. امیدوارم جشن قهرمانی باشکوهی با حضور بیش از صد هزار نفر را جشن بگیریم.