استقلال در برابر صبا بدون مهدی رحمتی

مهدی رحمتی در بازی با تراکتورسازی با حمله به سرمربی تیم حریف تماشاگران را تحریک کرد و تماشاگران در پایان بازی با پرتاب اشیاء مختلف به داخل زمین موجب لغو مصاحبه گزارشگر تلویزیونی با مربیان دو تیم شدند و در نهایت هم امیر قلعه نویی با اسکورت نیروی انتظامی به داخل رختکن رفت.

 

هم چنین گزارش شده است که مهدی رحمتی در حال رفتن به سوی امیر قلعه نویی بود که اطرافیان مانع از نزدیک شدن دروازه بان استقلال به سرمربی تیم تراکتورسازی شدند.

 

به هر صورت تخلف مهدی رحمتی در این بازی مشهود و حتی از سوی دوربین های تلویزیونی قابل درک بود و حتی پیشکسوتان استقلال از وی انتقادهایی داشتند و اذعان کردند اگر دروازه بان استقلال در دقیقه 9 بازی دست به آن حرکات نمی زد تیم تراکتورسازی تحریک نمی شد و این قدر خوب بازی نمی کرد.

 

به هر صورت آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال برای چنین بازیکنی تا 4 جلسه محرومیت و 8 میلیون تومان جریمه نقدی در نظر گرفته است که به نظر می رسد کمیته انضباطی در پی اجرای رای حداقلی است. یک جلسه محرومیت و شاید هم چند میلیون تومان جریمه نقدی.

 

جلسه رسیدگی به تخلف مهدی رحمتی امروز برگزار می شود. با اعلام یک جلسه محرومیت، رحمتی بازی با صبا را از دست خواهد داد. البته شانس قهرمانی استقلال بسیار اندک است و احتمال اینکه این رای امروز یا فردا اعلام شود زیاد است چرا که اگر قرار به اعلام آن بعد از بازی با صبا باشد رحمتی دیدار با ذوب آهن در فینال جام حذفی را  از دست خواهد داد و در این صورت استقلالی به صورت گسترده از کمیته انضباطی انتقاد خواهند کرد.