مظلومی باید بعد از دربی استعفا می داد

مهدی پاشازاده در خصوص شکست استقلال مقابل تراکتورسازی و کم شدن شانس قهرمانی این تیم به خبر ورزشی گفت: این قانون فوتبال است و همیشه برد و باخت وجود دارد. شکست مقابل تراکتور آن هم برابر دیدگان 70 هزار تماشاگر اتفاق بدی بود، ولی من معتقدم که میل پیروزی در تیم مهمان بیشتر از میزبان بود و دلیل این موضوع به مسائل فنی مربوط می‌شود.

او در ادامه در خصوص موضوع تغییر کادر فنی استقلال و کنار گذاشتن پرویز مظلومی نیز خاطرنشان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که چنین تصمیمی خوب است یا بد. مطمئناً تغییرات قواعد خاص خودش را دارد و زمانی باید برای تغییر به نتیجه رسید که دیگر شرایط به بدترین حد ممکن رسیده باشد. من به‌عنوان یک مربی که ذینفع هستم و قبلاً در استقلال بازی کرده‌ام، نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم و باید دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

پاشازاده خاطرنشان کرد: من از مظلومی حمایت نمی‌کنم، ولی نمی‌گویم که سرمربی باید تغییر کند. البته نظرم این است که مظلومی بعد از باخت مقابل پرسپولیس باید استعفا می‌داد، چون چنین شکستی در 40 سال گذشته رخ نداده بود. بعد از آن اما از کادر فنی حمایت کردم و الان هم باید آنهایی که در مورد انتخاب کادر فنی یا در خصوص تغییراتی که ممکن است به وجود آورند، پاسخگو باشند. هواداران استقلال تحقیر شده‌اند و ما می‌دانیم که آنها چقدر ناراحت هستند.

او در مورد حرکاتی که سیدمهدی رحمتی در بازی با تراکتورسازی انجام داد، گفت: من بازی را به‌صورت کامل ندیدم و نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر خاصی داشته باشم. با این حال باید بگویم که رحمتی ستون استقلال است و 50 درصد از بردهای استقلال در فصل جاری مدیون اوست.