جزئیات نشست ۵ ساعته تاج و کی‌روش

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی پس از جلسه روز چهارشنبه خود با مهدی تاج از ادامه این جلسات در روز پنجشنبه (دیروز) خبر داد، هرچند که سفر نیم روزه تاج به کرج برای حضور در همایش مدارس فوتبال باعث شد برگزاری این جلسه تحت‌الشعاع قرار گرفته و حتی برخی رسانه‌ها نیز پا را فراتر نهاده و از لغو جلسه بین کی‌روش و تاج خبر دادند.

مهدی تاج ظهر روز گذشته به تهران بازگشت و سریعاً زمان و مکان جلسه عصرگاهی با کی‌روش اوکی شد و طرفین جلسه خود را به همراه پیروانی، مدیر تیم ملی در یکی از هتل‌های تهران برگزار کردند.

در این جلسه مهم که 5 ساعت به طول انجامید، طرفین یک بار دیگر موانع موجود بر سر راه آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران را بررسی کرده و به تحلیل راهکارهای موجود پرداختند.

در این بین مشکلات مربوط به لباس‌ها، اردوهای آماده‌سازی، بازی‌های دوستانه و تدارکاتی و زمین برای برگزاری اردوی تیم ملی که قرار است هفته آینده آغاز شود و سایر مشکلات و موانع مرتبط از جمله بازیکنان سرباز مورد توجه قرار گرفته و مهدی تاج یک بار دیگر با ذکر این نکته که در فدراسیون او، تیم ملی در اولویت اول قرار دارد، قول مساعد داد تا این مشکلات و موانع هرچه سریع‌تر رفع شود.

به گزارش فارس، نکته قابل توجه اینکه دو شب پیش شایعه شده بود که وزارت ورزش برای برکناری کی‌روش درخواستی به تاج داده که البته این خبر از سوی سایت فدراسیون فوتبال تکذیب شد، با این حال این موضوع نگرانی‌هایی را از سوی برخی مقامات تیم ملی در پی داشت که مهدی تاج یک بار دیگر در این جلسه این خبر را به صورت حضوری و رو در رو با کی‌روش تکذیب کرده و بر ادامه همکاری تیم ملی فوتبال با سرمربی پرتغالی تیم ملی در مراحل بعدی آماده‌سازی تیم ملی و مسابقات پیش‌رو تا جام جهانی 2018 روسیه تأکید ویژه‌ای کرد.

گفتنی است این جلسات طی روزهای آینده در فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داشت، چراکه در این جلسه در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی تصمیم‌گیری خاصی گرفته نشد.