دروازه پرسپولیس جام را از این تیم گرفت

ناصر محمدخانی  در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس بازی خوبی را مقابل راه‌آهن انجام داد اما اگر گل اول را زودتر می‌زد احتمال داشت که بازی را پرگل ببرد و قهرمان شود اینکه نیمه اول مساوی به پایان رسید کار را برای نیمه دوم سخت کرد.

وی افزود: 2-3 هفته قبل که پرسپولیس مقابل راه‌آهن شکست خورد همانجا گفتم که این تیم قهرمانی را از دست داد اگر حتی یک مساوی در آن مسابقه می‌گرفتند کار به اینجا نمی‌کشید اما متأسفانه نشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مهدی طارمی که در 2-3 هفته اخیر گلی نزد، گفت: او باید در این روزهای حساس برای پرسپولیس گلزنی می‌کرد در این چند مسابقه نتوانست زیاد خوب بازی کند حتی موقعیت تیر دروازه هم نداشت البته مدافعان بیشتر به او چسبیده بودند و اجازه نمی‌دادند کار کند. راه‌آهن هم در این مسابقه دفاع چند لایه چیده بود اما در مجموع طارمی در 3 هفته اخیر مانند گذشته نبود.

محمدخانی با اشاره به مشکلات پرسپولیس در درون دروازه گفت: این تیم در طول فصل ضربات زیادی از این ناحیه خورد. لوبانف هم نشان داد که مطمئن نیست او سنگین است و پاهایش هم مشکل دارد. سوشا مدتی محروم شد و گل‌های بدی هم خورد. در دیدار با نفت هم گل اول اشتباه او بود و نباید بیرون می‌آمد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این فصل خیلی آسان گل می‌زد و آسان‌تر هم گل می‌زد در گذشته سخت گل می‌زدیم و خیلی راحت گل می‌خوردیم اما این فصل شرایط فرق می‌کرد.

محمدخانی با اشاره به شرایط فصل آینده پرسپولیس گفت: این تیم یک دروازه‌بان مطمئن می‌خواهد سوشا هم دروازه‌بان پخته‌ای است اما باید یک مقدار حاشیه‌هایش را کم کند. یادم هست عابدزاده صبح و بعدازظهر تمرین می‌کرد و علاقه زیادی داشت اگر سوشا بماند باید یک رقیب خوب هم برای او در نظر بگیرند. در خط دفاعی هم پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. در مرکز میدان یک هافبک خلاق باید جذب شود. کامیابی‌نیا خیلی خوب جلوی مدافعان را پوشش می‌دهد و یک بازیکن خلاق در کنار او بسیار مثمرثمر خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور برانکو در فصل بعد گفت: همین‌که قرارداد او پیش از پایان فصل تمدید شده است روحیه خوبی به این مربی می‌دهد که با اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری کار کند.

وی در پایان عنوان کرد:‌نایب قهرمانی را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم هرچند که این تیم شایسته قهرمانی هم بود.