ویسی به سپاهان نمی رود

علی پورکیانی  درباره اینکه استقلال خوزستان به مقام قهرمانی رسید و پرسپولیسی که رقیب آنها بود دوم شد، گفت: ما برای قهرمانی مستحق‌تر بودیم، چون 27، 28 هفته در صدر جدول قرار داشتیم و توانستیم این جایگاه را حفظ کنیم. به نظرم دومی هم برای پرسپولیس کافی است و ما به حق‌مان رسیدیم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با این قهرمانی دل مردم خوزستان را شاد کنیم. از تمام مدیران گرفته تا اعضای هیئت مدیره این فصل برنامه‌ریزی کرده بودیم تا بتوانیم مردم خوزستان را شاد کنیم که خوشبختانه این اتفاق رقم خورد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: تیمی داشتیم که از هفته اول در بالای جدول بود و در پایان لیگ هم سکوی قهرمانی را از کسی نگرفتیم، بلکه ما اول بودیم و جایگاه خودمان را حفظ کردیم.

پورکیانی درباره وضعیت عبدالله ویسی در تیم استقلال خوزستان و بحث ادامه همکاری با این مربی که حضورش در سپاهان مطرح شده است، گفت: حضور ویسی در سپاهان منتفی است. او در تیم ما می‌ماند و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. می‌خواهیم برای فصل آینده تیمی مقتدر را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم.

وی در خصوص اینکه برای بازیکنان و کادر فنی بابت قهرمانی چقدر پاداش در نظر گرفته است، اظهار داشت: موضوع پاداش یک مسئله شخصی است و هیئت مدیره تصمیم گرفته این رقم را اعلام نکنیم. تا دو سه روز آینده نیز این پاداش را پرداخت خواهیم کرد.