سوشا جای در پرسپولیس ندارد

فصل برای سوشا مکانی با حاشیه تمام شد. چوب خط های او با شلوار باب اسفنجی که در تمرین پوشید، پر شد.

 

روز جمعه در حالی الکساندر لوبانوف وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس را عهده دار شد که قبل از این بازی صحبت از حضور سوشا مکانی درون دروازه سرخپوشان بود.

 

برانکو در دو تمرین آخر پرسپولیس وقتی نفرات اصلی‌اش را مشخص کرد سوشا به عنوان گلر این تیم مقابل راه‌آهن انتخاب شد و حتی دستیاران سرمربی پرسپولیس می‌دانستند که قرار است او به میدان برود اما در جلسه پیش از بازی که ظهر روز جمعه برگزار شد ناگهان لوبانوف جای مکانی را گرفت تا اطرافیان برانکو از این تصمیم وی متعجب شوند.

 

گفته می شود نیمکت نشینی مکانی تصمیم مدیریتی بوده است و برانکو از نقطه نظر فنی تصمیم داشت مقابل راه‌آهن از سوشا استفاده کند.

 

در هر صورت در بازی آخر، با آنکه مکانی درون دروازه نبود اما باز هم مورد نوازش هواداران قرار گرفت. آنها می گفتند با گل هایی که سوشا در طول فصل می توانست نخورد و خورد، باعث شد قهرمانی از دست برود.

 

برانکو هم در طول فصل بدجور پشت این بازیکن ایستاد و جالب اینجاست که حالا پشیمان به نظر می رسد: «یکی از دلایل قهرمان نشدن ما زیاد گل خوردن بود.»

 

درباره سوشا و آینده اش حرف و حدیث زیاد است. کار او با پرسپولیس به طور قطع تمام شده است و حالا این سوال پیش می آید که او به چه تیمی ملحق می شود؟

 

این یک علامت سوال بزرگ در لابلای شایعات رنگارنگی است که درباره سوشا شنیده می شود. یکی از همین شایعات می گوید، سوشا احتمالا فصل بعد را بیرون خواهد نشست.

 

ولی بی شک تا زمان نقل و انتقالات، این شایعات تبدیل به یک خبر واقعی نمی شوند. در تابستان و همزمان با پایان نقل و انتقالات، معلوم می شود که آیا سوشا به یک تیم لیگ برتری ملحق می شود و یا بیرون می ماند.