فقط بازی می کردند که پرسپولیس قهرمان نشود

مهرداد میناوند که یکی از پیشکسوتان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی بود، پس از ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی، شرایط فعلی خونه به خونه و درگیری رسانه ای روزهای اخیرش با اکبر میثاقیان به اظهارنظر پرداخت:

 

پرسپولیس از دقیقه 70 راه افتاد

پرسپولیس در بازی برابر راه آهن استرس خاصی داشت، انگار به پای تمام بازیکنان این تیم وزنه بسته بودند، بعد از آن نمی دانم بازیکنان چرا به گونه ای بازی می کردند که گویا رقبا 2 گل خورده اند و سرخ پوشان هم می توانند با همین تساوی به قهرمانی برسند، اما از دقیقه 70 به بعد تیم تازه به تحرک افتاد و توانست دروازه حریف را باز کند. شک ندارم پرسپولیس می توانست در این بازی گل های زیادی بزند.

 

راه آهنی ها به فکر خودشان نبودند

راه آهن برای نیفتادن باید پرسپولیس را شکست می داد، من قبلا هم گفته بودم همین موضوع برگ برنده پرسپولیس است اما آنها از ابتدا به دفاع رفتند و من نفهمیدم چرا آنقدر تراکم دفاعی این تیم زیاد بود. با کمال احترام به راه آهنی ها باید بگویم آنها اصلا به فکر خودشان نبودند و گویا فقط آمده بودند پرسپولیس را از قهرمانی بیندازند.

 

هواداران غم شان نباشد

هواداران پرسپولیس غمشان نباشد، این پرسپولیس برای همه ما قهرمان است، آنها روزی شانزدهم بودند و با حمایت همه هوادران تا مرز قهرمانی پیش رفتند، پرسپولیس امسال وضعیت نابسامانی داشت، بی پولی، مرگ هادی، ناداوری ها، فرصت های از دست رفته و ... همه و همه باعث شد تا این تیم به مرز قهرمانی برسد اما نتواند جام را لمس کند. هواداران غمشان نباشد به امید خدا و حمایت آنها همین تیم سال آینده قهرمان می شود. همین پرسپولیسی که همه دیدیم با اقتدار دربی را از آن خود کرد، از همه هواداران ممنونم و آنها ثابت کردند ما هنوز هم تیم اول آسیا هستیم.

 

یحیی و دایی خود را ثابت کردند

به عقیده من هواداران نباید درباره یحیی گل محمدی قضاوت کنند، امثال یحیی و علی دایی که با رقبا بازی داشتند پیش از این خود را به اثبات رساندند، ما باید در این بازی 4 گل می زدیم و نتوانستیم این کار را بکنیم چرا باید به آنها گیر بدهیم، مااکنون باید حسرت پنالتی های از دست رفته را بخوریم و موقعیت هایی که از دست دادبم و ناداوری هایی که در قبال مان شد را بخوریم. در ضمن ما شرایط تیم های دیگر را نمی دانیم ذوبی ها تا چند روز دیگر بازی حساسی در آسیا دارند.

 

در ابتدای فصل موافق آمدن میثاقیان بودم

در ابتدای فصل من مشاور ارشد آقای حسن زاده بودم در زمان تعیین مربی بنده هم یک رای داشتم و در جلسه ای که داشتیم گفتم با توجه به جمیع شرایط بهترین گزینه اکبر میثاقیان است. بنابراین اینطور که می گویند نیست و من از همان ابتدا موافق به آمدن ایشان بودم.

 

مالک باشگاه تعهد او را تایید کرد تا میثاقیان کار کند

اما نکته اینجا بود که نه ایشان و نه آقای مولایی به دلیل عقبه و پرونده هایی که داشتند نمی توانستند مربیگری کنند، گویا به کمیته صیانت رفته بودند تعهد داده بودند، از مالک باشگاه خواسته شد تایید کنند و آقای حسن زاده هم این کار را کردند تا دوستان بتوانند کار کنند. حتی بعد از بازی در برابر پارسه هم که ما برنده شدیم وضعیت تاکتیکی تیم بسیار بد بود و مدیریت تمایلی نداشت با ایشان کار کند اما بازهم ما گفتیم که ایشان فرصت داشته باشد و به کار خود ادامه دهد.  

 

بعضی ها هستند که تیم قبلی و بعدی را نابود می کنند

متاسفانه نمی دانم ایشان چه می گوید، ایشان که اجازه مربیگری نداشت و مالک باشگاه تعهد داد تا به فوتبال بیاید چرا اینگونه حرف می زند؟ بگویند ما هم بدانیم ایشان چه کارهایی کرده اند، واقعا شاید ما نمی دانیم، اما متاسفانه او در توهم است و از حرف هایش کاملا پیداست. سه چهار مربی هستند که وقتی به تیمی می روند تیم قبلی و تیم بعدی را نابود می کنند که او یکی از آنهاست. بسیاری از مربیان ما باید بروند خانه بنشینند اما در متن فوتبال هستند و سالی 500 میلیون تا 1 میلیارد درمی آورند. انتقاد هم که می کنید سر و صدایشان در می آید.

 

مردم کارت به کارت کردن های شما را به یاد دارند

شنیده ام مولایی هم در رابطه با بنده حرف زده است، واقعا نمی دانم چه بگویم، آقای مولایی شما که به اندازه کافی در دوران حضورت در فوتبال کارت به کارت کرده ای و همه آنها در اذهان عمومی باقی مانده است، من اصلا نمی دانم شما چطور هنوز در این فوتبال هستی؟

 

پرونده دوستان اتاق های کمیته انضباطی را پر کرده است

بیایند پرونده های این دوستان را بررسی کنند ببینند چه خبر است؟ من به شما قول می دهم اگر به پرونده های این دوستان رسیدگی کنند در کمیته انضباطی کلی جا باز می شود! بدون بسیاری از کشوهای اتاق ها در کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال به پرونده های این دو عزیز اختصاص دارد، امسال در لیگ یک چیزهایی دیدم که باورم نمی شود، پینهادات عجیب و غریب زیادی وجود داشت و واقعا به این نتیجه رسیدم این فوتبال را نمی شود پاک کرد تنها باید درصدش کثافت کاری هایش را کم کرد.

 

برای پسرت قرارداد 180 میلیون تومانی بستی

من مخلص مردم فهیم بابل هستم اما واقعا باید چیزهایی را بگویم، ایشان دست روی قرآن گذاشت به تیم رقیب نمی رود که رفت این پول حلال است؟ از اینها بگذریم، خودت رفتی چرا پسرت را هم بردی؟ مگر او بازیکن خونه به خونه نبود؟ مگر برای او قرارداد 180 میلیون تومانی نبسته بودی؟ چرا او را هم بردی؟ شما که از نظر فنی چیزی نداری لااقل سعی کن نانی که می بری حلال باشد.

 

بعضی بازیکنان فقط به درد خودشان می خورد

ایشان برخی بازیکن ها را به تیم آورد که تنها به درد خودش می خورند، بازیکنانی که خودشان می دانند چه کسانی هستند، حالا بازی هایی هم که بودی خدا می داند چطور تیم را هدایت کردی تا به نفع بعدهایت باشد، پرونده هایش آماده است و به زودی باید پاسخگو باشی، ما هیچ وقت نفهمیدیم چرا پسر ایشان بعد از جدایی نیز به بازیکنان زنگ می زد؟!

 

من در جوانی اشتباه کردم شما در این سن و سال

شما دائم از یک اشتباه من در جوانی حرف می زنید، اگر من آن اشتباه را مرتکب شدم در جوانی ام بود، هیچ ابایی هم از بیان آن ندارم اما شما که این روزها و در این سن و سال این اشتباهات را مرتکب می شوی، این ها با یکدیگر قابل مقایسه است؟

 

بعضی مربیان به خاک سیاه می نشانند اما پیشنهاد دارند

به آقای تاج صمیمانه می گویم و از او خواهش می کنم برای پاک کردن این فوتبال قدم بردارد، قبلا هم به دوستان دیگر گفتیم اما اتفاقی نیفتاد، به ایشان اطمینان می دهم امثال بنده، علی کریمی، مهدوی کیا و ... سربازهای پاک کردن فوتبال هستیم و هرکاری از دست مان بربیاید انجام می دهیم، ایشان باید بیاید کشف کند چطور می شود چند مربی هستند که تیم ها را به خاک سیاه می نشانند اما فصل پیشنهادهای خوبی دارند.

 

لطفا عوامفریبی نکنید

از آقای میثاقیان می خواهم عوامفریبی نکنند، اینقدر از مردم بابل نگویند، مردم بابل خوب می دانند چه خبر است، خودشان هم می دانند که مردم  بابل از دست ایشان شاکی هستند و به همین دلیل تا ساعت 12 شب در بازی مس و خونه به خونه در رختکن ماندند و نتوانستند از خجالت و شرمندگی مردم بابل بیرون بیایند.