ما چه کنیم که پرسپولیس قهرمان نشد؟

مهدی رجب زاده در گفت وگو با کاپ، در واکنش به انتقاداتی که از بازی روز گذشته ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان می شود اظهار داشت: تمام بازیکنان ذوب آهن دیروز با تمام توان خود به میدان رفتند و قصدشان هم ارایه یک بازی جوانمردانه بود ما کاری به این نداشتیم که چه تیمی قهرمان می شود و چه تیمی روی سکوی دوم لیگ خواهد ایستاد. در نهایت با وجود موقعیت های فراوانی که در بازی دیروز داشتیم قسمت این بود که شکست بخوریم. . بعد از گل اولی که استقلال خوزستان به ثمر رساند تیم ما از هم پاشید و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. 

وی با اشاره به حمله هواداران پرسپولیس به صفحات شخصی بازیکنان و مربیان ذوب آهن عنوان کرد: واقعا برایشان متاسفم آنهایی که از این کارها انجام میدهند معنای فوتبال را به درستی نمی دانند. از دیشب تا به حال هرگونه توهین و بی ادبی بوده به ذوب آهنی ها انجام شده است. این چه عادت بدی است که هواداران یک تیم از تیم دیگری توقع دارند کاری برایشان انجام بدهد. مثلا ما که دیروز شانس کسب سهمیه داشتیم باید از استقلال اهواز این انتظار را می داشتیم تا تراکتورسازی را شکست دهد؟ اگر پرسپولیسی ها هم می خواستند قهرمان شوند نباید به تیم دیگری دل می بستند و خودشان کارشان را به درستی انجام می دادند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن همچنین تصریح کرد: هرچه زودتر باید این عادت غلط از فکر علاقه مندان به فوتبال پاک شود. اگر استقلال خوزستان قهرمان شده حتما شایستگی اش را داشته است. مطمئنا هر تیمی به لیاقتی که در طول فصل داشته دست یافته و نباید در انتظار معجزه از سوی یک تیم دیگر باشد تا به موفقیت برسد. ما اگر دیروز بازی را هم می بردیم برای موفقیت خودمان بود نه تیم دیگری. 

وی درباره اینکه دیروز خودش و چند بازیکن اصلی دیگر در ترکیب ذوب آهن قرار نداشتند گفت: ما چند بازیکن محروم برای این بازی داشتیم اما کادر فنی به خاطر در پیش بودن بازی های حساس مقابل العین به چند نفر استراحت داد به هرحال مربیان ما هم باید تدبیر به خرج دهند تا در مسابقه ای که جنبه بین المللی دارد ما بتوانیم پیروز شویم. نمی توان گفت ذوب آهن با ترکیب اصلی اش مقابل استقلال خوزستان قرار نگرفت. حتی خود من هم در نیمه دوم وارد زمین شدم و تمام تلاشم را برای پیروزی تیم انجام دادم. 

رجب زاده در پایان با اشاره به برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر بیان داشت: از حالا باید نگران برگزاری بازی در خرمشهر باشیم. هم دمای هوا بسیار بالاست که باعث پایین آمدن کیفیت بازی می شود و هم با این وضعیت که در بازی های خوزستان می بینیم امنیت در فینال جام حذفی برقرار نخواهد شد. بعداز بازی دیروز ما کف اتوبوس خوابیده بودیم تا مبادا سنگ های هواداران اهوازی به سرمان برخورد کند یا شیشه های اتوبوس روی سرمان بریزد. علاوه بر سنگ میله های فلزی هم به سوی بازیکنان ما پرتاب می شد. نمی دانم چه بگویم اما امیدوارم مسوولان فدراسیون تدبیری به خرج دهند تا اتفاق تلخی در فینال جام حذفی رخ ندهد.