پرسپولیسی ها مرا ببخشند هر چه کردم برای تیمم بود

بهادر عبدی درباره دیدار دیروز راه آهن و پرسپولیس که منجر به سقوط تیمش شد، می گوید: متاسفانه هر کاری کردیم نشد که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. ما قبل از بازی با پرسپولیس هم شانس های خوبی داشتیم که از دست دادیم. دیروز هم جلوی بهترین تیم ایران بازی می کردیم. به هر حال بضاعت ما همین بود. البته دیروز خوب بازی نکردیم. مربیان از ما خواسته بودند که کاملا دفاع کنیم و از موقعیت های محدودمان بهره بگیریم. جلوی این پرسپولیس نمی شد هجومی کار کنی که اگر این کار را می کردیم، نابود می شدیم.

 

عذرخواهی داور به چه درد ما می خورد؟

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: متاسفم که نتوانستیم در لیگ برتر باقی بمانیم. پنالتی که داور علیه تیم ما گرفت، شیرازه تیم مان را از هم پاشید. داور عذرخواهی کرده اما این عذرخواهی به چه درد ما می خورد؟راه آهن تیم قدیمی فوتبال ایران است که یک پایگاه خوب برای بچه های پایین شهر تهران محسوب می شد. بازیکنان بسیار زیادی از راه آهن به اوج رسیدند و واقعا سقوط این تیم ریشه دارد فاجعه بود.

 

4 ساعت خوابیدم، مدام کابوس دیدم

کاپیتان راه آهن در بخش دیگری از حرف هایش خاطرنشان می کند: به شخصه دیشب بدترین شب زندگی ام را سپری کردم. من تا صبح خوابم نبرد، ساعت 9.30 صبح امروز خوابیدم و فقط 4 ساعت توانستم چشم هایم را روی هم بگذارم. در این 4 ساعت هم مدام کابوس می دیدیم! یک دقیقه خواب کامل نداشتم. هم از سقوط راه آهن ناراحت بودم و هم از قهرمان نشدن پرسپولیس. پرسپولیس تیمی است که از بچگی برای تشویق آن به استادیوم می رفتم و با این تیم قهرمان لیگ برتر شدم. تیمی که دیروز ما را برد، از تیمی که ما در آن حضور داشتیم و قهرمان شدیم، بهتر بود ولی قسمت نبود قهرمان شود.

 

دوست داشتنی ترین راه آهن تاریخ سقوط کرد

عبدی همچنین می گوید: تیم ما دوست داشتنی ترین تیم راه آهن بود. واقعا برای ما بسیار بد بود که نتوانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. این تیم محبوب من بود که با تمام وجود دوستش داشتم. هر کاری هم برای بقای آن کردم اما قسمت نبود.

 

هزار و یک مشکل داشتیم

کاپیتان راه آهن ضمن تشکر از بازیکنان تیمش اظهار می کند: از تک تک بازیکنان تشکر می کنم که با وجود تمام مشکلات بیشترین زحمت را کشیدند. واقعا تیم ما هزار و یک مشکل اقتصادی داشت. تا جایی که توانستیم مایه گذاشتیم اما... جا دارد از فرهاد کاظمی، مهدی تارتار و فرشاد کرمی هم تشکر ویژه ای انجام دهم که زحمات زیادی برای راه آهن کشیدند.

 

از پرسپولیسی ها عذر می خواهم

وی ادامه می دهد: از هواداران تیم پرسپولیس عذرخواهی می کنم. من اگر کاری انجام دادم و اعتراضی کردم، به خاطر تیم راه آهن بود. همیشه پرسپولیس را دوست داشته و دارم و بابت ناراحتی این هواداران هم دلم گرفته است.

 

نمی دانم آینده چه می شود

عبدی صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: من هرگز تجربه چنین اتفاقی را نداشتم. هر سال با هر شرایطی شده، تیم را در لیگ برتر حفظ می کردیم و الان برایمان سخت است چنین شرایطی را تجربه کنیم. من همیشه دوست داشتم در راه آهن بازی کنم و به خاطر این تیم پیشنهادهای زیادی را رد کردم. حالا که تیم سقوط کرده نمی دانم چه تصمیمی باید برای آینده بگیرم.