پرسپولیس جای این جلف بازی ها نیست

رضا شاهرودی درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس قهرمانی را از بازی با نفت از دست داد. همه تیم ضعیف بودند و اگر برانکو می توانست قطعا هر 11 نفر را عوض می کرد. پرسپولیس اگر آن بازی را صفر-صفر هم تمام می کرد الان قهرمان بود. با این همه به بچه های تیم تبریک می گویم. آنها هم امتیاز قهرمان بودند و با تفاضل گل دوم شدند. دست شان درد نکند چون دربی را هم با چهار گل شکست دادند.

وی افزود: علی پروین همیشه می گفت قهرمان هم نشدید فدای سرتان فقط باید استقلال را ببرید. آینده خوبی را برای پرسپولیس در فصل بعد پیش بینی می کنم. فکر می کنم با مشکلات فصل قبل مقام دومی هم خوب بود. 

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: در این میان سوشا مکانی که در استیل آذین هم مربی اش بودم تا اندازه ای تیم را با مشکل مواجه کرد. او اگر می خواهد دروازه بان بزرگی شود باید خیلی از درها را به روی خود ببندد. پرسپولیس معروفیت و شهرت برای بازیکنانش به همراه می آورد. باید جنبه حفظ این شرایط را داشته باشید. 

شاهرودی تاکید کرد: پوشیدن لباس های زننده و بروز رفتارهای دور از شان و شخصیت یک فوتبالیست بزرگ که الگوی خیلی از جوانان است قبل از هر کسی به خود بازیکن ضربه می زند. سوشا باید بداند در چه تیمی توپ می زند. اینجا اروپا نیست که مدل موهای آنچنانی و یا لباس های غیرمعمول عادی باشد. فرهنگ ایرانی این قبیل مسائل را بر نمی تابد.

وی افزود: سوشا اگر بخواهد از این حاشیه ها دور باشد باید خوب تمرین کند و نقاط ضعفش را بپوشاند. من در دوران فوتبالم همیشه ظاهرام را ساده نگه می داشتم و لباس زننده نمی پوشیدم. چون به هواداران و مسئولان باشگاه احترام می گذاشتم. نه کار زشتی انجام داده ام و نه لباس جلفی پوشیدم. فوتبالیستی که در این سطح 400 ، 500 میلیون تومان پول می گیرد باید قدر و جایگاه خودش را بداند.

مربی سیاه جامگان همچنین درباره بقای این تیم در لیگ برتر گفت: خدا را شکر تیم با همه مشکلات و نداری هایش در لیگ برتر ماند. به همه بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه تبریک می گویم. شنیدم عباسی درباره من صحبت های مثبتی انجام داده که نشان از لطف اوست. اگر من در برهه ای نخواستم کنار سیاه جامگان باشم به درخواست فرهاد کاظمی بود. ضمن اینکه از آن دست مربیانی نیستم جایی که شان و شخصیتم حفظ نشود کار کنم. 

شاهرودی در پایان تاکید کرد: مطمئن بودم سیاه جامگان در لیگ برتر می ماند. فرهاد کاظمی فصل قبل هم راه آهن را در روز آخر درلیگ برتر حفظ کرد. امیدوارم این تیم در فصل آینده نماینده شایسته ای برای شهر مشهد باشد.