عالیشاه: کاش هواداران مارا ببخشند

امید عالیشاه در این فصل با پاس گل ها و گل هایش عملکرد فوق العاده ای در ترکیب پرسپولیس داشت و در هفته های پایانی نیز با توجه به غیبت محسن بنگر موفق شد بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد و رکورد صد در صد پیروزی را در زمان کاپیتانی از خود به جا بگذارد. او در پایان دیدار روز گذشته که علیرغم برتری با تفاضل گل جام را از دست دادند با خبرنگار ما صحبت کرد و درباره شرایط تیم گفت: از هواداران تشکر می کنم باید بگویم دم‌شان گرم و حمایت جانانه ای از ما کردند. اما کاش لیگ پایان خوبی داشت و می توانستیم آنها را خوشحال تر به خانه بفرستیم.

 

هافبک پرسپولیسی ها درباره پیروزی نافرجام در بازی روز گذشته گفت: ما در نیمه اول فرصت را از دست دادیم و اگر موفق می شدیم شاید شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد. باور کنید این تلخ‌ترین بردی بود که در زندگی مان آوردیم و چیزی جز شرمندگی نداریم. همه ما در رختکن ناراحت بودیم و نمی دانستیم چطور با این قضیه کنار بیاییم.

 

عالیشاه در مورد تشویق هواداران در پایان بازی و در شرایطی که این تیم جام را از دست داده بود گفت: با توجه به مشکلاتی که اول فصل بود و روند رو به رشدی که شیوه بازی های ما گواه آن بود هواداران از سبک ما راضی بودند. هواداران پرسیپولیس جدیدی را می دیدند و از سبک بازی راضی بودند و می دیدند که در حال پیشرفت هستیم و تا آخر بازی تشویق کردند. اما در نهایت باز هم باید بگویم که چیزی جز شرمندگی برای ما نمانده و امیدوارم جبران کنیم.

 

عالیشاه در مورد دلایل ناکامی شان در این فصل و اینکه گفته می شود دلایل زیادی از جمله گلر نامطمئن، داوری ها و فرصت سوزی بازیکنان در آن نقش داشته گفت: اکنون دیگر فرصت این حرف ها نیست و چاره ساز نیست. ما جام را به بدترین شکل ممکن از دست دادیم و همه ما از این بابت ناراحتیم. نمی توان دنبال مقصر گشت و باید درس گرفت. این فصل برای ما درس فوتبال بود که گاهی حتی یک گل هم می تواند سرنوشت یک فصل را تغییر دهد.