آرزوی پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارم

محمد نوری که فصل گذشته را به عنوان کاپیتان مسیمیر در لیگ ستارگان قطر سپری کرده درباره شرایط خودش و پرسپولیس صحبت هایی با خبرنگار ما داشت. او که با توجه به سقوط مسیمیر در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد اکنون با دو پیشنهاد از تیم های دیگر مواجه شده و تصمیم دارد مثل فصل گذشته شتابزده عمل نکند و تصمیمی بگیرد که از نظر فوتبالی به سودش باشد.

 

با مسیمیر قرارداد دارم اما ادامه نمی‌دهم

 

من قرارداد دارم با تیم مسیمیر و هنوز قراردادم تمام نشود. چند روز دیگر در لیگ قطر مراسمی دارند که از هر تیمی باید یکی دو بازیکن حضور داشته باشند و من به عنوان کاپیتان مسیمیر باید در این مراسم حضور داشته باشم. یکی دو پیشنهاد داشتم باید با مدیربرنامه‌هایم در این باره صحبت کنم و به همین دلیل یکی دو هفته دیگر در قطر خواهم بود.

 

نمی خواهم اشتباه فصل گذشته را تکرار کنم

 

پیشنهاد دارم اما تیم خوبی نیست. نمی خواهم اشتباه فصل گذشته را تکرار کنم و در تیمی که از شرایط آن مطمئن نیستم حضور داشته باشم. دوست دارم انتخابی که در خارج از کشور دارم با چشم باز باشد و همه شرایط آن را بسنجم و اتفاقات فصل گذشته برایم تکرار نشود.

 

از ستاره‌های حاضر در قطر تجربه خوبی کسب کردم

 

تجربه تیمی خوبی نداشتم ولی از نظر فردی تجربه خوبی کسب کردم. دیدن بازیکنان بزرگ و آشنایی با سبک آنها. اینکه بازیکنی مثل ژاوی چطور تیم خودش را رهبری می کند و اداره تیم توسط این بازیکنان بزرگ از نظر فردی کمک بزرگی به من کرد و امیدوارم این تجربه را بتوانم به نحو احسن در آینده استفاده کنم.

 

استرس مانع از قهرمانی پرسپولیس شد

 

بازی را دیدم و راه آهن بازی بسته ای ارائه داد. فشار و استرسی که روی بازیکنان بود تاثیر گذاشت. اگر پرسپولیس زود گل می زد می توانست شرایط را به سود خود کند. بعد از دو گلی که زدند من باز هم امیدوار شدم اما متاسفانه نشد. کادرفنی و بازیکنان تمام توان خود را به کار بردند اما نشد. به نظرم اگر استرس در این بازی غالب نبود به نتیجه می رسیدند. هر چند آنها هم اکنون هم شایسته هستند و به خوبی توانستند مشکلات این فصل را پشت سر بگذارند و هواداران را تا حدود زیادی راضی کنند. بازیکنان پرسپولیس خوب، جوان و باکیفت هستند که صفر تا صد انرژی خود را گذاشتند. استرس روی آنها غالب شد. خودم در این شرایط بودم و می دانم چه استرسی روی بازیکنان بود و همه آنها می خواستند دل هواداران را شاد کنند.

 

ویسی در قطر به من گفت به دنبال قهرمانی است

 

جا دارد به استقلال خوزستان تبریک بگویم. خصوصا به آقای ویسی که در صبا سرمربی من بود. مربی بادانشی است که علاقه زیادی به کار دارد. در قطر هم که حضور داشت با هم صحبت کردیم و خیلی امیدوار بود. تیم خوب، فنی و با کیفیتی داشتند و امیدوارم در فصل آینده نیز تیم خوبی را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مهیا کنند که نماینده خوبی برای کشورمان باشد. آقای ویسی مربی خوب و بادانش و آینده داری است که می تواند جزو مربیان برتر باشد و مسلما برتر هم است. من برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم ایشان همیشه موفق باشند.

 

تیم برانکو فوق العاده بود

 

برانکو رزومه مشخصی دارد. هم در تیم ملی وهم پرسپولیس. پرسپولیس را از نظر فنی و فردی، تیمی خوب و تهاجمی درست کرد که تمام هواداران و بازیکنان او را دوست دارند و تیمش واقعا فوق العاده بود. خودم شخصا علاقه خاصی به ایشان دارم و برای شان آرزوی موفقیت می کنم.

 

پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار و آرزویم است

 

مسلما افتخار می کنم پیراهن این تیم را برتن کنم. متوجه سوال تان نمی شوم و مشخص است که از بین پیشنهادات دیگر پرسپولیس برایم در اولویت قرار داشته باشد. پوشیدن پیراهن پرسپولیس آرزویم است و اینکه دوباره پیراهن آن را بپوشم و بازی کنم. اکنون فقط می توانم آرزوی بهترین برای آنها را داشته باشم. امیدوارم فصل آینده قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر شود و مسلما شایستگی آن را دارد. چه من در این تیم حضور داشته باشم و چه حضور نداشته باشم برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم روزی دوباره پیراهن آن را بپوشم و در خدمت این تیم باشم.

 

هواداران پرسپولیس بهترین در آسیا هستند

 

جا دارد از هواداران پرسپولیس تشکر کنم. آنها یار دوازدهم و حامی پرسپولیس بودند که با حضور پرشور خود انگیزه بازیکنان را افزایش دادند و کمک بزرگی به این تیم کردند. آنها نشان دادند به حق پرهوادارترین تیم آسیا هستند و حق‌شان است که تیم‌شان قهرمان شود و بهترین تیم باشند. پرسپولیس فصل بعد در آسیا حضور دارد و امیدوارم روزی برسد که نه تنها در ایران بلکه در آسیا نیز به حق خودش برسد و مسلما لیاقت آن را دارد.