اصغر حاجیلو  درباره عملکرد سایپا در لیگ پانزدهم اظهار داشت: با توجه به پتانسیلی که تیم سایپا در اختیار داشت می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول کسب کنیم، اما حاشیه‌ها باعث شد نتوانیم در برخی بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و همین مسئله در هشتمی سایپا در جدول لیگ بی‌تاثیر نبود.

وی افزود: از‌‌ همان روز اول لیگ رضایی مخالف حضور جلالی در تیم بود. کافی بود که در یک بازی نمی‌توانستیم برنده شویم، وی انتقادات خود را علیه جلالی آغاز می‌کرد. به نظر من وی مشاوران خوبی نداشت و هیچگاه از مشورت اعضای هیئت مدیره که افرادی آگاه هستند استفاده نکرد. همین مسائل باعث عصبی شدن جلالی در برخی بازی‌ها شد.

سرپرست سایپا با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره سایپا مخالف اخراج جلالی بودند عنوان کرد: زمانی که تصمیم مدیرعامل توسط هیئت مدیره وتو می‌شود یعنی اینکه مدیرعامل باید استعفا دهد، بار‌ها این اتفاق رخ داد اما رضایی استعفا نداد. من چندین بار به رضایی و جلالی گفتم که یکی از شما دو نفر باید از سایپا برود زیرا می‌دانستم این دو نمی‌توانند با هم کنار بیایند.

حاجیلو گفت: از من می‌خواستند که علیه جلالی موضع بگیرم و مصاحبه کنم. اما من این کار انجام ندادم، زیرا در نتایج یک تیم همه عوامل تاثیرگذار هستند و من نمی‌توانم پا روی حق بگذارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت جلالی به سایپا واقعیت دارد اظهار داشت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و باید دید مدیرعامل جدید در این باره چه تصمیمی می‌گیرد.

پیشکسوت استقلال تهران درباره عملکرد این تیم در لیگ پانزدهم خاطرنشان کرد: شکست در دربی قلب هواداران و علاقه مندان به استقلال را شکست. متاسفانه عده‌ای عنوان می‌کنند که برای استقلال 11 بازیکن مرد جذب می‌کنند. به نظر من تمامی بازیکنان استقلال مرد هستند.

حاجیلو افزود: این بازیکنان با وجود مشکلات مالی توانستند استقلال را به فینال جام حذفی برسانند و در لیگ هم برای هفته‌های طولانی در صدر باشند. امیدوارم افشارزاده از مشاوره پیشکسوتان واقعی استقلال استفاده کند تا این تیم بتواند بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.