تیم جدید منتظر علی دایی است؟

علی دایی با سابقه حضور در فوتبال آلمان و سرمربیگری تیم ملی و پرسپولیس که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با سایپا در کارنامه دارد، اکنون یکی از مبهم‌ترین سرنوشت‌ها را در بین سرمربیان لیگ‌برتری به خود اختصاص داده است.

او که با مدیریت جدید صبای قم حضور در این تیم را پذیرفت در نهایت در هفته های پایانی با اسپانسر تیم دچار چالش شد و این مساله مطمئنا به معنای پایان همکاری او با صبای قم تلقی خواهد شد تا شرایطش برای فصل آینده مبهم باشد. علی دایی که بعد از جدایی و کنار گذاشتن از پرسپولیس مدتی را دور از هیاهوی فوتبال پشت سر گذاشت، خیلی زود برای دنبال کردن رویای خود و اثبات توانایی هایش به لیگ برگشت و اتفاقا عملکرد خوبی در نیم فصل اول به همراه صبا به جا گذاشت که در نهایت اما فرجام خوبی نداشت.

 

 

در بین تیم های فعلی لیگ برتر تنها تکلیف نیمکت پرسپولیس به طور قطعی مشخص است و برانکو ایوانکوویچ روی آن فصل را آغاز خواهد کرد. در بین تیم های دیگری که به نظر می رسد نیمکت آن به علی دایی چشمک می زند می توان از تراکتورسازی، نفت تهران، سپاهان، فولاد و حتی استقلال خوزستان نام برد. نیمکت هایی که می تواند با تغییرات داخلی جا را برای دیگر مربیان باز کند و باید دید شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت. مطمئنا علی دایی با توجه به کاریزمایی که دارد نگاه ویژه رسانه ها و مخاطبان را در تعطیلات لیگ به خود جلب خواهد کرد.

در این بین شایعاتی وجود دارد که گفته می شود علی دایی با توجه به روابط خارج از فوتبال خود با مردان اقتصادی احتمال حضور روی نیمکت نفت تهران را نیز با توجه به واگذاری آنها برعهده گیرد.