قبول دارم پرسپولیس بهتر از ما بازی می‌کرد

او از این قهرمانی بسیار خوشحال است و با لهجه شیرین جنوبی‌‌اش درخصوص این افتخار بزرگ حرف می‌زند.

* از قهرمانی تیمت چه احساسی داری؟

خیلی‌ها اول فصل حتی خیال می‌کردند سقوط کنیم و حالا این قهرمانی خیلی به ما می‌چسبد چون نشان دادیم بدون ستاره و بدون پول زیاد هم می‌توان قهرمان شد. اطمینان و ایمان به قهرمانی داشتیم و تیم شایسته‌ای بودیم. مطمئناً لیاقت قهرمانی را داشتیم و خدا را شکر که به این عنوان رسیدیم. از همان ابتدای لیگ یا اول بودیم یا دوم و در نهایت به آن چیزی که لیاقتش را داشتیم، رسیدیم. امیدوارم در آسیا نماینده خوبی برای ایران باشیم.

*برخی شیوه بازی شما را با اتلتیکو مادرید مقایسه می‌کردند، در این مورد چه نظری داری؟

من چنین نظری ندارم و شبیه اتلتیکو نبودیم. هر تیمی خصوصیات خاص خودش را دارد.

* قبول داری پرسپولیس زیباتر از استقلال خوزستان بازی می‌کرد؟

بله، این را قبول دارم که آنها بهتر از ما بودند چون ابزار لازم و خیلی چیزها داشتند که شاید ما و دیگر تیم‌ها نداشتیم. کار ما زمانی بیشتر ارزش پیدا می‌کند که بدانید نسبت به خیلی از تیم‌ها شرایط ایده‌آلی نداشتیم. ما در هر بازی تلاش می‌کردیم که گل نخوریم و این برای قهرمان شدن بسیار مهم بود.

* ویسی در استقلال خوزستان می‌ماند؟

نمی‌دانم و چیزی در این زمینه معلوم نیست. شاید یکی، دو روز دیگر همه چیز مشخص شود ولی ماندن یا جدایی او هنوز معلوم نیست.

* آیا خودت می‌مانی؟

یک فصل دیگر قرارداد دارم که البته مشروط است. چند پیشنهاد هم دارم ولی هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. فعلاً می‌خواهم استراحت کنم و از قهرمانی تیمم لذت ببرم.

* فکر می‌کنی در فهرست نهایی تیم‌ ملی باشی؟

من جزو بازیکنان دعوت شده هستم چون پاسپورتم را تحویل دادم. تلاش می‌کنم در لیست نهایی باشم ولی اگر هم خط خوردم، باز تلاش می‌کنم به تیم ‌ملی دعوت شوم. خیلی انگیزه دارم تا توانایی‌ام را در تیم ‌ملی هم نشانه دهم.