افشارزاده: فعلا نمی توانیم برای استقلال بازیکن بگیریم

هرام افشارزاده درباره آخرین وضعیت احکام انضباطی مربوط به دیدار استقلال برابر تراکتورسازی اظهار داشت: «امروز شخصا در این باره پیگیری های لازم را انجام می دهم. به هر حال باید مشخص شود وضعیت مهدی رحمتی به چه ترتیب است و امیدوار هستیم تصمیمی که در این باره گرفته می شود هر چه سریع تر به باشگاه ما اعلام شود.»

 

وی درباره اینکه عنوان شده استقلال با سه بازیکن جدید برای فصل بعد وارد مذاکره شده است توضیح داد: «ما هنوز در حال انجام مسابقات مان هستیم و اصلا کمیته نقل و انتقالی نداریم چطور با بازیکن صحبت کرده ایم؟ ما یک بازی سخت و دشوار در فینال جام حذفی داریم که باید آن را برگزار کنیم و همه تمرکزمان روی آن دیدار است.»

 

سرپرست باشگاه استقلال در این باره که عنوان شده بود با یک مربی خارجی برای هدایت استقلال صحبت شده گفت: «متأسفانه هر روز یک موضوعی را برای استقلال مطرح می کنند و این خوب نیست. ما با آرامش در حال انجام کارهای باشگاه هستیم ولی برخی دوستان جلو جلو به جای ما تصمیم گیری می کنند.»

 

افشارزاده در ارتباط با آکادمی فوتبال باشگاه استقلال گفت: «امروز تکلیف این موضوع را هم در جلسه هیأت مدیره باشگاه روشن می کنیم تا هر چه سریع تر این آکادمی کار خود را آغاز کند.»

 

وی همچنین در ارتباط با اردوی استقلال بیان داشت: «بین هتل المپیک یا اردوگاه کردان یکی را انتخاب می کنیم. البته برای این منظور از منصور پورحیدری دعوت کرده ام که به جلسه هیأت مدیره بیاید تا در این باره تصمیم گیری کنیم.»

 

افشارزاده در پایان درباره اینکه آیا در کادر فنی استقلال برای فینال جام حذفی تغییراتی بوجود خواهد آمد گفت: «هیچ تغییری در کادر فنی مان رخ نخواهد داد و مظلومی همچنان با قدرت در رأس کادر فنی تیم به کار خود ادامه خواهد داد.»